پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری اولین همایش دانشجویان عمره گزار استان فارس

برگزاری اولین همایش دانشجویان عمره گزار استان فارس

اولین همایش دانشجویان عمره گزار استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس، با لطف و عنایت حضرت باریتعالی اولین همایش کاروانهای دانشجویی استان فارس روز جمعه مورخ 92/12/16 در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار شد.
این همایش با دعوت از بیش از 1000 نفر از زائرین عمره دانشجویی اعم از اساتید و دانشجویان راس ساعت 9 صبح با تلاوت قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد.
در ادامه  این همایش محمد آزاد ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به تمام حضار خصوصا دانشجویان عزیز که وقت گرانبهایشان را جهت این امر مهم قرار دادند، ارائه آمار کلی عمره سالجاری را بیان کرد و دانشجویان را الگوی بسیار مناسبی جهت عموم زائرین دانسته و از ایشان خواستند که در سرزمین وحی از این موقعیت استثنایی استفاده کافی و وافی را برده و بر داشته های خود در این سفر معنوی بیافزایند تا بتوانند هنگام برگشت از آثار و برکات معنوی بدست آورده در محیط دانشگاه استفاده مطلوب نموده و مثمر ثمر واقع گردند. همچنین جلوگیری از بازار گردی و شرکت در نمازهای جماعت را بسیار حائز اهمیت شمردند.
در ادامه این همایش حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای فقیهی ریاست ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور نیز ضمن ارزشمند خواندن این همایش، تذکرات و توصیه های لازم را به عمره گزاران دانشجو بیان کرد.
استفاده از گروه موزیک نیروهای انتظامی و انجام اعلام آموزشی توسط دانشجویان که بصورت نمادین روی پلاکارد نصب شده بود نیز حائز اهمیت بود.
در پایان انجام اعمال و مناسک آموزشی عمره  توسط حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شریفانی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در  جنوب کشور به اتفاق تعدادی از زائرین با استفاده از لباس احرام صورت پذیرفت و این همایش راس ساعت 12 ظهر به پایان رسید .


امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.