پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

افزایش تعداد مراکز درمانی هلال احمر ایران در مدینه منوره

افزایش تعداد مراکز درمانی هلال احمر ایران در مدینه منوره

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از افزایش تعداد مراکز درمانی هلال احمر ایران برای خدمات رسانی به زائران سرزمین وحی و حرم نبوی(ص) در مدینه منوره خبر داد.

دکتر «امین رضا طباطبائی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: پیش از این مراکز درمانی خدمات رسان به زائران ایرانی در مدینه منوره پنج مرکز بود که اکنون با افزایش دو مرکز به آن به هفت مرکز افزایش یافته است.

وی توضیح داد: از این پس هفت مرکز درمانی هلال احمر ایران در مدینه منوره در قالب درمانگاههای 24 و 16 ساعته و مطب هشت ساعته به زائران ایرانی حرم نبوی(ص) خدمات درمانی و بیمارستانی ارائه می دهند.

طباطبائی اضافه کرد:با توجه به افزایش تعداد مراکز درمانی ساعات ارائه خدمات در مراکز را هم تغییر داده ایم و براین اساس یک مطب 16 ساعته را به هشت ساعته تبدیل کردیم و هشت نفر از نیروهای مازاد این مرکز قرار است در مرکز درمانی جدید خدمت درمانی ارائه دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در مدینه منوره با اشاره به این که در این مراکز درمانی، خدمات درمانگاهی و اورژانس های اولیه ارائه می شود، تصریح کرد: بر این اساس علاوه بر تخصص های داخلی و زنان که در کنار پزشکان عمومی خدمات درمانی ارائه می دادند، متخصص اطفال هم در مراکز درمانی هلال احمر ایران مشغول به کار خواهند شد.
 


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.