پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

امروز با حضور وزیر ارشاد ؛

همایش تجلیل از ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود

همایش تجلیل از ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مراسم تجلیل از ایثارگران وزارتخانه امروز دوشنبه 19 اسفندماه در محل سازمان حج و زیارت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، «سعید الفتی» مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با بیان این مطلب افزود: این مراسم با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بعنوان فرهنگ غالب جامعه و تقدیر و تجلیل از کارکنان ایثارگر وزارتخانه برگزار می شود.

وی اظهار داشت : معرفی بیشتر توانمندی ها و ظرفیت های ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهره برداری از این ظرفیت ها در جهت ترویج ، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برنامه های دفتر امورایثارگران این وزارتخانه است .


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با بیان اینکه مراسم امسال به شکل متفاوتی نسبت به سال های گذشته برگزار می شود ، افزود:در بیانیه ای که در روز مراسم قرائت خواهد شد، راهکارهای اجرایی بهره مندی بیشتر از حضور ایثارگران در حوزه فرهنگ وهنر تشریح می شود.


الفتی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند"تلاش در عرصه فرهنگ جهاد است" گفت :حضور پر رنگ و همراهی معنوی آنان در برپایی بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری بسیار قابل توجه است.


وی ضمن اشاره به حادثه عاشورا و تقدیر از تلاش های ایثارگران کشورمان در هشت سال دفاع مقدس گفت : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیاز به بسترسازی و آشنا ساختن نسل جوان با این فرهنگ دارد.


مراسم تجلیل و تقدیر از ایثاگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان های تابعه آن با حضور جمعی از روسای سازمان ها ، معاونین ، مدیران و ایثارگران این وزارتخانه نوزدهم اسفند ماه از ساعت 8 و سی دقیقه در سالن اجتماعات سازمان حج و زیارت برگزار می شود.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.