پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری مراسم جشن میلاد بانوی صبر و استقامت در مکه و مدینه

برگزاری مراسم جشن میلاد بانوی صبر و استقامت در مکه و مدینه

به مناسبت میلاد باسعادت و فرخنده عمه سادات زینب کبری سلام الله علیها، زائرین حرم نبوی و بیت الله الحرام میلاد آن بانوی بزرگوار رادر هتل ها جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار چایگاه اطلاع رسانی حج نیوز در عربستان ، در هتل دارالهادی مکه مکرمه و هتل قصر الدخیل مدینه منوره  مراسم سخنرانی و مداحی همراه با دعای باشکوه کمیل در گرامیداشت سالروز تولد آن بانوی بزرگوار برگزار شد.

همچنین مراسم جشنی در آشپزخانه الدخیل مدینه با حضور رمسئول بعثه مقام معظم رهبری در مدینه ، اعضای هیات پزشکی و مسئولین ستاد مدینه برگزار گردید. در این مراسم حضوری مدیر ستاد مدینه منوره ضمن تقدیر و تشکر از خدمات آشپزها ، از خدمات پرستاران و هیات پزشکی که در خدمت زائرین هستند قدردانی کرد و به پرستاران هدایایی اهدا شد.

مراسم جداگانه ای نیز با حضور حجه الاسلام و المسلمین نجفی نماینده بعثه مقام معظم رهبری برای پرستاران مدینه برگزار گردید . در این مراسم حجه الاسلام نجفی ضمن تجلیل از مقام شامخ بانوی صبر و استقامت به ویژگیهای پرستاران اشاره و از تلاشهای پرستاران برای زائرین قدردانی کرد

همچنین جلسه محفل انس مسئولین و همکاران ستاد عملیات عمره و ستاد مکه مکرمه به مناسبت میلاد عقیله بنی هاشم در سالن اجتماعات دارالهادی برگزار شد. در این جلسه نیز اصغری و رضایی مسئولین ستاد عمره سعادت در مکه مکرمه به ایراد سخنرانی پرداختند

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.