پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

خادم الحاج ایران در دیدار با ذابحین ایرانی موسم حج 91:

هیچکس نمی تواند از ارزش کار بزرگ شما بکاهد

هیچکس نمی تواند از ارزش کار بزرگ شما بکاهد
به گزارش خبرنگار اعزامی حج نیوز به سرزمین وحی شامگاه امروز دوشنبه ذابحین موسم حج تمتع سال 91 در سالن کنفرانس دار الهادی مکه مکرمه با حجةالاسلام و المسلمین دکتر سیداحمد موسوی مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت دیدار و گفتگو کردند.
این نشست که در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار گردید تعدادی از ذابحین و همچنین آقای محسن نظافتی مدیر طرح قربانی دیدگاهها و نظرات خود را پیرامون امور مختلف ذبح بیان و از فرصت دیدار با رییس سازمان ابراز خرسندی نمودند.
در این دیدار آقای دکتر موسوی خطاب به حاضران گفت:امسال با همت و تلاش شما عزیزان کار قربانی بهتر از سال های گذشته پیش رفت .شما به حرف هیچ کس کاری نداشته باشید و روحیه خود را در برابر عیبجویی دیگران نبازید.من بارها از شما تشکر کردم و اکنون نیز از شما عزیزان سپاسگزارم .
مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت با اشاره به برخی نکات بیان شده توسط نماینده ذابحین افزود: کسی حق ندارد بر طرح قربانی نیرویی غیر متخصص تحمیل کند.بارها گفتم ما اینجا پسر عمه و خاله نداریم .بنده قول دادم تا سهمیه ها را هدفمند کنم ،گرچه برای حج امسال باتوجه به زمان معارفه بنده سهمیه ها مشخص و ابلاغ شده بود اما برای سال آتی بطور جدی وارد این موضوع می شوم و کار را از سازمان حج و زیارت شروع می کنم تعارفی هم با کسی نداریم.
مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.