پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

" برگزاری همایش متمرکز زائرین عمره مفرده استان کهگیلویه و بویر احمد

                        " برگزاری همایش متمرکز زائرین عمره مفرده استان کهگیلویه و بویر احمد

                        "                                                به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان کهکیلویه و بویر احمد در این همایش که با حضور زائران اعزامی نیمه دوم اسفند و نیمه اول فروردین در مصلای حضرت امام خمینی ( ره ) یاسوج برگزار شد پس از تلاوت قرآن و مداحی ، مدیر حج و زیارت استان با تبریک میلاد با سعادت شیر زن کربلا حضرت زینب ( س )  ، با ارائه گزارشی از وضعیت ثبت نام و اعزام زائران عمره و حج تمتع و عتبات استان به تشریح خدمات و فعالیتهای سازمان حج و زیارت در زمینه های ثبت نام ، تامین مسکن ، حمل و نقل ، تغذیه ، بیمه و ... پرداخت.

فاضلی با اشاره به افزایش زائران عمره در سال جاری و کاهش هزینه ای سفر نسبت به گذشته ، به ضرورت شناخت و توجه به بایدها و نبایدهای سفر ، موضوع مواد مخدر و مسائل امنیتی در سفر اشاره داشت 

در ادامه حجت الاسلام مرتضوی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان و روحانی کاروانهای زیارتی حج و عمره در خصوص اخلاق و آداب سفر و سوغاتی سفرهای زیارتی و آمادگی بیش از پیش برای بهره برداری مناسب از این سفر معنوی مطالبی ارائه نمود .

در پایان همایش حجت الاسلام نعیمی از طرف دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری ضمن بیان احادیثی در خصوص اهمیت عمره و جایگاه و ارزش سفر زیارتی و اعمال این سفر بصورت عملی در یک فضای بسیار معنوی نسبت به اجرای مناسک عمره همراه با تعدادی از زائران و تشریح چگونگی اجرای مناسک پرداخت که مورد توجه و استقبال زائران قرار گرفت .

در حاشیه این همایش ضمن برپایی نمایشگاهی از پوسترها ، عکس ها و مسائل مربوط به حج با هماهنگی کمیته امداد حضرت امام ( ره ) و با استقرار صندوقهای جمع آوری کمکها و ارائه کارتهای ایتام ، زائران در امر خیر حمایت از ایتام و کمک به نیازمندان مشارکت نمودند .

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.