پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دو انتصاب جديد در حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت

دو انتصاب جديد در حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت

سرپرست حجاج ايراني در احكامي جداگانه، مدير حوزه رياست و روابط عمومي و مدير دفتر نظارت و بازرسي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت را منصوب كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت ، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلي قاضي عسكر، نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني در احكامي جداگانه مدير جديد دفتر نظارت و بازرسي بعثه و مدير حوزه رياست و روابط عمومي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت زيارت را منصوب كرد.

براساس اين گزارش، سرپرست حجاج ايراني در احكامي، 'حسين اسماعيلي' را به سمت «مدير دفتر نظارت و بازرسي بعثه مقام معظم رهبري» و 'عليرضا صالحي' را به سمت «مدير حوزه رياست و روابط عمومي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت» منصوب كرده است.

متن كامل احكام بدين شرح است:



جناب آقاي حسين اسماعيلي (زيد توفيقه)
با سلام و تحيت
با توجه به انتصاب برادر ارجمند جناب آقاي عليرضا رشيديان به سمت استانداري خراسان رضوي و ضمن تشكر فراوان از زحمات و تلاش‌هاي خالصانه و موثر ايشان در دوره تصدي مسئوليت مديريت نظارت و بازرسي بعثه و با عنايت به مراتب تعهد و حسن عملكرد و شايستگي‌هاي اخلاقي و مديريتي و سوابق روشن و ارزشمندي كه در مسئوليت‌هاي مختلف داشته‌ايد، جنابعالي را به سمت «مدير دفتر نظارت و بازرسي بعثه مقام معظم رهبري» منصوب مي‌نمايم.

اميد است با بكارگيري همه توان و بهره‌گيري از نيروهاي متدين، خلاق و كارآمد، تمامي تلاش و كوشش خود را در جهت تحقق اهداف مورد نظر وظايف محوله بكار گيريد.

از خداوند متعال توفيق روز افزونتان را در تحقق موارد فوق مسئلت دارم.



جناب آقاي عليرضا صالحي (زيدتوفيقه)
با سلام و تحيت
با توجه به مراتب تعهد و شايستگي‌هاي تجربي و توانائي‌هاي جنابعالي بدينوسيله به سمت «مدير حوزه رياست و روابط عمومي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت» منصوب مي‌شويد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال و بكارگيري همه توان و با همكاري كليه معاونت‌ها و مديريت‌هاي تابعه در بعثه و سازمان در انجام وظايف و تحقق امور محوله كوشا و موفق باشيد.



سازمان حج و زیارت انتصاب شایسته این عزیزان را تبریک گفته و توفیق روزافزون این خادمان ضیوف الرحمن را از حضرت باریتعالی مسئلت دارد.

 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.