پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران با ریاست سازمان حج و زیارت

دیدار جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران با ریاست سازمان حج و زیارت
عصر روز گذشته جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران منطقه 2 بنیاد شهید و امور ایثارگران با رئیس سازمان حج و زیارت دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، عصر روز گذشته جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اعضای معتمد معین منطقه 2 بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل سازمان حج و زیارت با مهندس اوحدی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار آقای نوررشیدی مسئول این گروه گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته توسط این مجموعه ارائه داد.

در ادامه این دیدار مهندس اوحدی گفت: برای من افتخار بزرگی است که در خدمت کسانی هستم که علاوه بر اینکه ایثارگردند به جامعه ایثارگران نیز خدمت می‌کنند که این توفیق بزرگی است و امیدواریم که شفاعت شهدا نصیب آنان شود.

وی ضمن اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس افزود : حرکت اسرای کربلا و سخنرانی های امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) یکی از عوامل زنده نگه داشتن یاد و خاطره عاشورا و حادثه کربلا در تاریخ است و بر ماست با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارشان در زنده نگه داشتن راهشان قدم برداریم.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: شهدا چراغ هدایت و کشتی نجات جامعه می باشند و خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز چشم تیزبینی برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند که می توانند این انقلاب را از هر گزندی حفظ نمایند.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.