پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

هرروز ساعت ۱۹، آموزش مجازي دانشجويان عمره گزار

هرروز ساعت ۱۹، آموزش مجازي دانشجويان عمره گزار

رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: آموزش مجازي هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۰ و ۳۰ دقيقه در خصوص آشنايي با قرآن و پاسخ به سوالات دانشجويان برگزار مي‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام سيدمحمدرضا فقيهي، رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيانبا اشاره به اجراي آموزش مجازي به دانشگاهيان عمره گزار گفت: آموزش مجازي به دانشگاهيان عمره گزار با همكاري آموزش مجازي بعثه مقام معظم رهبري از ششم اسفندماه سال جاري آغاز شده است.

وي با اشاره به اينكه آموزش مجازي در دو قالب آنلاين و آفلاين برگزار مي‌شود، ادامه داد: از طريق آموزش مجازي موضوعاتي نظير اسرار حج و عمره، معارف، تاريخ اسلام، احكام عمومي، احكام مختص به عمره، آشنايي با عقايد و مسائل وهابيت، مهدويت، آشنايي با قرآن، عفاف و حجاب به دانشجويان آموزش داده مي‌شود.

فقيهي اظهار كرد: برنامه‌هاي دوره اول آموزش مجازي هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۰ و ۳۰ دقيقه در خصوص آشنايي با قرآن و پاسخ به سوالات دانشجويان برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه براي انجام آموزش مجازي از اساتيد مجرب حوزه و دانشگاه استفاده خواهد شد، خاطرنشان كرد: هرشب ۲۰۰ تا ۴۰۰ دانشجو عمره گزاراز اين طريق آموزش مي‌بينند كه البته طبق برنامه ريزي‌هاي انجام شده امكان استفاده همزمان ۹۰۰ نفر از اين سامانه آموزشي وجود دارد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.