پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

هیچ کشوری نظم و انسجام ایران را در تهیه مسکن ندارد

هیچ کشوری نظم و انسجام ایران را در تهیه مسکن ندارد

سازمان حج و زیارت با برنامه ریزی دقیق توانسته است بهترین شرایط را برای اجاره و تهیه مسکن فراهم کند

به گزارش خبرنگار حج نیوز در مکه مکرمه ، اسماعیلی مشاور رئیس سازمان و رئیس کمیسیون اجاره مسکن حج و عمره گفت: قیمت اجاره مسکن بر اساس کیفیت هتل ، مسافت هتل تا حرم ، زیرساختها قدمت و خدمات و اداره هتل و ... توسط کمیسیون اجاره مسکن به درجات 2ب ، 2ج ، 3الف ، 3ب ، 3ج و 3د تعیین و اجاره می شود .

وی اشاره کرد : با توجه به سیاست ها و برنامه ریزیهای کمیسیون اجاره مسکن ، برخی از هتلها به صورت سالیانه اجاره می شود که این کار باعث می شود تا بتوانیم هتل ها را با تخفیف بالایی اجاره کنیم و هزینه تمام شده سفر را برای زائرین عزیز پایین بیاوریم.

رئیس کمیسیون اجاره مسکن با اشاره به برنامه ریزی پاره وقت و غیرمنسجم سایر کشورها در اجاره مسکن گفت : هیچ کشوری نتوانسته است مانند ایران نظم و انسجام در زمینه سازماندهی مسکن و سایر موارد مانند حمل و نقل و تغذیه و ... را داشته باشد. برخی از کشورها هم اخیرا درصدد برنامه ریزی بر اساس برنامه های ایران هستند .

اسماعیلی افزود :در حال حاضر 47 هتل در مکه و 31 هتل در مدینه پذیرای 25 هزار زائر عمره هستند .در مدینه علیرغم تخریب هتل ها برای اجاره مسکن ، تقریبا تمام هتلها در نزدیکی حرم اجاره شده است و در مکه هم با توجه به تخریب هتل های نزدیک حرم ، برای کلیه هتل های اجاره شده سرویس رفت و برگشت به صورت شبانه روزی قرار داده شده است.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.