پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

لزوم هماهنگی آشپرخانه های مرکزی و ستاد عملیات عمره برای خدمات رسانی بهتر به زایرین

لزوم هماهنگی آشپرخانه های مرکزی و ستاد عملیات عمره برای خدمات رسانی بهتر به زایرین

به گزارش خبرنگار سازمان حج و زیارت در مکه مکرمه جلسه ای در خصوص نحوه فعالیت آشپزخانه های مرکزی در مکه مکرمه در دفتر سرپرست دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان انجام گردید.
در این جلسه که به ریاست سرپرست دفتر نمایندگی سازمان تشکیل گردید ، نحوه ثبت اقلام ورودی و خروجی و اعلام میزان فعالیت های آشپزخانه های مرکزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مسئولین آشپزخانه های مرکزی مکه مکرمه با مسئولین مالی دفتر نمایندگی هماهنگی های لازم را در مورد نحوه ثبت فاکتورها و میزان فعالیت های آشپزخانه ها انجام دادند
در ادامه مسئولین بازرسی بعثه مقام معظم رهبری و مسئولین تغذیه و تدارکات مباحثی را در خصوص استاندارد های غذایی، سرانه غذای روزانه زایر و کیفیت غذا تبادل نظر نمودند و مسئولین آشپزخانه های مرکزی نیز نقطه نظرات خود را در مورد تمامی موارد مذکور و سایر نیازهای آشپرخانه ها برای اجرایی شدن هماهنگی های فوق اعلام نمودند.
غلامرضا رضایی سرپرست دفتر نمایندگی سازمان در عربستان ضمن تشکر از خدمات ارایه شده توسط همکاران شان در بعثه مقام معظم رهبری، ستاد و آشپزخانه های مرکزی بر هماهنگی بین تمامی بخش ها و بدست آوردن کیفیت مورد نظر تأکید نمود.

در این جلسه جواد دانشیار معاون دفتر نمایندگی و اعضای بازرسی بعثه مقام معظم رهبری و مسئولین تغذیه و تدارکات ستاد عملیات عمره و مسئولین آشپزخانه های مرکزی حضور داشتند.
خبرنگار سازمان حج امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.