پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بروز مشکل گذرنامه برای برخی از زایرین در فرودگاه جده

بروز مشکل گذرنامه برای برخی از زایرین در فرودگاه جده
برخی از زائرین در هنگام بازگشت از فرودگاه جده به علت اینکه گذرنامه خود را در چمدان خود گذاشته و تحویل بار داده اند و یا اینکه گذرنامه خود را در اتوبوسی که آنها را از مکه به جده منتقل نموده است جا گذاشته اند، برای عبور از بخش گذرنامه فرودگاه جده دچار مشکل می شوند و از پرواز جا می مانند.
به گزارش خبرنگار حج نیوز از مکه مکرمه ضیائیان مسئول حمل و نقل مکه مکرمه گفت: متاسفانه این مشکلی است که به علت عدم تذکر برخی از مدیران راهنما به زائرین صورت می گیرد و آنها بدون توجه به دستورالعمل های ابلاغی ستاد عملیات عمره باعث بروز مشکلات این چنینی می شوند.
مسئول حمل و نقل ستاد مکه مکرمه افزود: کلیه مدیران راهنما موظف هستند توزیع گذرنامه و بلیط زایرین را در محوطه فرودگاه جده و زیر چادرها انجام دهند تا از بروز این چنین مشکلاتی ممانعت بعمل آید.
وی در ادامه از کلیه زایرین عزیز درخواست نمود در حفظ و نگهداشت وسایل شخصی خود بسیار دقت نمایند. بسیار دیده شده است که زایرین وسایل خود را از قبیل موبایل، پول و سایر ملزومات را در اتوبوس ها جا می گذارند .
ضیائیان ادامه داد: آن دسته از زایرینی که گذرنامه هایشان را در ساک هایشان گذاشته اند و تحویل بار داده اند ، در اولین پرواز برگشت گذرنامه های آنها عودت می گردد و پس از عودت این گذرنامه ها می توانند برای انجام کارهای فرودگاهی ، جده را به مقصد ایران ترک نمایند.
اما در خصوص آن دسته از زایرینی که گذرنامه هایشان را در اتوبوس های بین شهری مکه و جده جا گذاشته اند،هماهنگی لازم با مشرفان سعودی هر یک از شرکت ها صورت گرفته و در اولین فرصت این گذرنامه ها را به زایرین تحویل داده و می توانند به ایران اسلامی بازگردند.
خبرنگار سازمان حج امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.