پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حج تمتع 92 محور گفتگوی دکتر موسوی دردیدار با وزیر حج عربستان سعودی

حج تمتع 92 محور گفتگوی دکتر موسوی دردیدار با وزیر حج عربستان سعودی
به گزارش خبرنگار اعزامی حج نیوز به سرزمین وحی ظهر امروز حجةالاسلام و المسلمین دکتر موسوی مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت بهمراه معاونین خود و سرکنسول جمهوری اسلامی در جده در قصر الضیافة وزارت حج در جده با دکتر حجار بندر وزیر حج عربستان سعودی دیدار و پیرامون مسائل مورد علاقه دو طرف بحث و گفتگو کرد.
در این نشست در که فضایی دوستانه برگزار شد ،دکتر حجار بندر ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج از نظم عالی و همکاری خوب زائران ایرانی تشکر و حج کشورمان را الگویی مناسب برای سایر کشورها برشمرد.
آقای دکتر موسوی در این دیدار ضمن تشکر از اقدام ارزشمند وزارت حج عربستان پس از پایان موسم حج تمتع و در نظر گرفتن کاستی های ناشی از عملکرد موسسه مطوفین و برخورد با هیات مدیره سابق گفت : ما از همکاری خوب شما در امر برگزاری حج امسال تشکر می نماییم  و همه باید سعی کنیم تا حاجیان راضی به کشورشان بازگردند.
در ادامخ مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت پیرامون موضوعاتی نظیر توسعه حرمین شریفین و مطاف و نیز برنامه ریزی بهتر جهت حج سال 92 گفتگو و اعلام کرد:امیدواریم از هم اکنون برنامه ریزی منسجمی جهت برگزاری بهتر حج سال آینده صورت گیرد.
در پایان طرفین در زمینه مسکن حجاج ایرانی در حج تمتع سال آینده و همچنین میزان عمره گزاران و زمان اعزام آنها به توافقات خوبی دست یافتند براساس این نشست هزینه و چگونگی اسکان زائران ایرانی در سال آینده براساس روال سابق خواهد بود و همچنین طرف سعودی برای فراهم ساختن زمینه اعزام عمره گزاران ایرانی از نیمه دوم ماه صفر نهایت تلاش و همکاری را خواهد نمود.
در این نشست علاوه بر وزیر حج عربستان معاونان عمره و حمل و نقل و همچنین رییس موسسه مطوفین حضور داشته اند .
مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.