پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آبی پوشان استقلال در مکه سفید پوش شدند

آبی پوشان استقلال در مکه سفید پوش شدند
بازیکنان تیم استقلال با لباس احرام وارد مکه مکرمه شدند
به گزارش خبرنگار حج نیوز در مکه مکرمه تیم فوتبال استقلال تهران که در چارچوب بازیهای لیگ قهرمانان آسیا در شهر ریاض به مصاف تیم الشباب عربستان رفته بودند، بعد از بازی با تیم الشباب ، برای انجام اعمال عمره مفرده عازم مکه مکرمه و مدینه و جده شدند.
 قبل از بازی با تیم الشباب از دفتر نمایندگی سازمان در عربستان درخواست نموده بود که برای افزایش روحیه بازیکنان تیم استقلال اجازه بدهند اعضای این تیم برای انجام اعمال عمره مفرده به مکه مکرمه مشرف شود.
در راستای تقویت روحیه بازیکنان تیم استقلال دفتر نمایندگی سازمان در عربستان با توجه به درخواست 
علی فتح اله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال ، هماهنگی های لازم مبنی بر حضور یک روزه بازیکنان در مکه را فراهم نمود.
 آرش برهانی حنیف عمران زاده، علی رضا نیکبخت واحدی، خسرو حیدری، ایمان مبعلی، ایمان باصفا، مهدی نظری، حسین حسینی، بوبکر کبه، احمد نعمت الهی، مهرداد اولادی، امیر حسین صادقی، پژمان نوری، محمد قاضی، و... 
به علت خستگی ناشی از بازی روز قبل به جده رفته و با بستن احرام در مسجده تنعیم وارد شهر مکه مکرمه شدند. گروهی دیگر از دست اندرکاران تیم استقلال و سید مهدی رحمتی به همراه کادر فنی بعد از بازی به شهر مدینه رفته و پس از توقفی چند ساعته در این شهر بعد از ظهر روز بیست و هشتم با رفتن به مسجد شجره محرم شده و برای انجام اعمال عمره مفرده به مکه مکرمه عازم شدند.
نکته بسیار مهمی که در این سفر رخ داد مسلمان شدن  بوبکر کبه مهاجم دو رگه بورکینافاسو - فرانسوی تیم استقلال بوده است. وی نیز پس از چند ساعت از مسلمان شدنش با لباس احرام به خانه خدا مشرف شد.
گفتنی است اعضای این تیم پس از حضور در هتل دارهادی برای انجام اعمال به بیت الله الحرام رفته و اعمال خود را تا پاسی از شب انجام دادند و ساعت 10 صبح مکه را به قصد جده ترک نموده و به ایران بازگشتند.


خبرنگار سازمان حج امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.