پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جزئیات نحوه پرداخت قسط دوم حج تمتع 93 اعلام شد

جزئیات نحوه پرداخت قسط دوم حج تمتع 93 اعلام شد
روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای جزئیات نحوه پرداخت قسط دوم حج تمتع 93 را اعلام کرد.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد : آندسته از متقاضیان حج که در بهمن و اسفند سال گذشته، در کاروان های حج تمتع 93 ثبت نام نموده و قسط اول هزینه سفر خود را پرداخت کرده‌اند، از ششم اردیبهشت ماه سالجاری به مدت یک هفته فرصت دارند تا نسبت به پرداخت قسط دوم هزینه سفر خود اقدام نمایند و عدم پرداخت قسط دوم در فرصت تعیین شده به منزله انصراف از اعزام به حج سالجاری خواهد بود.


این اطلاعیه در خصوص جزئیات نحوه پرداخت قسط دوم هزینه حج می افزاید : زائرانی که هزینه قسط اول را پرداخت کرده اند، با مراجعه به دفتر زیارتی که در آن ثبت نام نموده اند، فیش بانکی مربوط به پرداخت قسط دوم را دریافت و نسبت به پرداخت آن در مهلت مقرر اقدام کنند.


بر اساس این اطلاعیه،  مبلغ قسط دوم ، مابه التفاوت قیمت کاروان حج بر اساس گروه قیمتی با مبلغ پرداختی قسط اول (پنج میلیون تومان) می باشد که هنگام مراجعه زائران به بانک برای پرداخت قسط دوم ، مبلغ یک میلیون و یکصد هزار تومان بابت سود سپرده های حج تمتع در بانک ملی(بر اساس توافق سازمان حج و زیارت با بانک ملی ایران) ، از هزینه قابل پرداخت کسر و زائران وجه باقیمانده را به بانک پرداخت می‌نمایند.


در ادامه این اطلاعیه آمده است: متقاضیان سفر حج تمتع 93 که بعد از این در ظرفیت های خالی احتمالی کاروان ها جذب و یا جایگزین زائران انصرافی شوند،  بایستی هزینه سفر را بصورت یکجا پرداخت نمایند.


امسال اولین باری است که زائران حج تمتع هزینه مربوط به سفر خود را در دوقسط پرداخت می نمایند. بدیهی است اجرای منظم و پایبندی عمومی به مقررات در این شیوه موجب تشویق تصمیم گیران به ادامه این روند در جهت رفاه حال زائران اعزامی خواهد بود.

 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.