پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه هماهنگي مديران حج تمتع 93 خوزستان

  • 08 اردیبهشت 1393
  • 10:49
  • استان ها
  • 0 دیدگاه
  • 1608 بازدید
  • Article Rating
جلسه هماهنگي مديران حج تمتع 93 خوزستان

جلسه هماهنگي مديران حج تمتع 93 استان خوزستان در روز يكشنبه مورخ 93/2/7 در محل مديريت حج و زيارت استان برگزار شد.

این جلسه با حضور كليه مديران حج تمتع 93 ، حجت الاسلام حسن زاده نماينده بعثه مقام معظم رهبري  ،عبدالامام حويزاوي مسئول آموزش استان و مدير حج و زيارت استان خوزستان برگزار شد.

درآغاز جلسه ناصر حويزاوي مدير حج وزيارت استان ضمن خوش آمدگويي به حاضرين از روند ثبت نام و عمليات اجرايي و نظم و انضباط موجود حكايت كرد و گزارشي از وضعيت ثبت نام و آخرين آمار استان ارائه كرده و از مديران خواست در كليه امور اين حالت نظم و انضباط را رعايت نمايند.

سپس حجه الاسلام حسن زاده خدمت به زائرين بيت الله الحرام را يكي از بهترين ذخيره آخرت دانست و گفت : روحانيون تعدادي از كاروانها تعيين شده ولي روحانيون برخي از كاروانها هنوز تعيين نشده است و در حال پيگيري روحاني براي كاروانها هستيم.

وی افزود: در سال 92 بعثه خوزستان در بين 18 منطقه و مركز بعثه نمونه و فعال شناخته شد.ايشان از مديران خواست جلسات خود را با حضور روحاني تنظيم نمايند تا در امر آموزش حجاج گرامي اشكالي پيش نيايد.  سپس جلسه با پرسسش هاي مديران و پاسخ نماينده بعثه رهبري ادامه يافت.

در ادامه جلسه ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت خوزستان ضمن بر شمردن اهم اقدامات صورت گرفته شده مانند چاپ بنرهاي ثبت نام، چاپ مشخصات مديران بر روي بنر، انتشار مشخصات كاروانها از طريق سايت استان، راه اندازي باجه پاسخگويي به مراجعين و ... گفت : با توجه به انجام برخي كارها مانند برگزاري هفته حج و كلاسهاي متمركز و حضور و شركت در مراسمات ملي و مذهبي بصورت كارگرهي و مجموعه است مديران محترم بايد اين وحدت رويه را حفظ نمايند.

حويزاوي در ادامه گفت با توجه به ابلاغ دستورالعمل انتخاب عوامل، مديران بايد طبق ضوابط و دستورالعمل موجود عوامل خود را انتخاب نموده و در مهلت مقرر در سامانه معرفي نمايند.

وی افزود :در بحث آموزش نيز بايد مديران خود و عوامل كاروان شركت فعال و بموقع نمايند و در كليه مراحل سفر با توجه به تغييرات موجود در عربستان خود را با شرايط موجود تطبيق نمايند.

حويزاوي با اشاره به نامگذاري امسال توسط مقام معظم رهبري از مديران خواست كه مديريت جهادي را بصورت عملي در حج نشان دهند.

در ادامه جلسه عبدالامام حويزاوي مدير آموزش حج و زيارت استان ضمن بيان مطالبي در ارتباط با آموزش و شرايط انتخاب عوامل به اهميت آموزش اشاره كرد و به تشريح دوره هاي آموزشي و بازآموزي مربوطه پرداخت.

سپس محسن نسيمي مسئول واحد ثبت نام و اعزام نيز مطالبي در ارتباط با بخشنامه ها و اطلاعيه هاي سازمان بيان كرد و از مديران محترم خواست كه ارتباط خود را با سازمان به صورت مستمر حفط نمايند و جديدترين اخبار و بخشنامه هاي را از سايت حج استان دريافت نمايند.

جلسه با بيان پرسشهاي مديران و پاسخ مديريت حج استان پايان يافت.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.