پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

توصیه اکید واحد حراست مکه مکرمه به زائران در مورد ، دقت در جمع آوری کلیه وسایل هنگام تخلیه اتاق ها و ترک اتوبوس ها و فرودگاه جده

توصیه اکید واحد حراست مکه مکرمه به زائران در مورد ، دقت در جمع آوری کلیه وسایل هنگام تخلیه اتاق ها و ترک اتوبوس ها و فرودگاه جده

واحد حراست مکه مکرمه از کلیه زائران خواست هنگام تخلیه اتاق ها در دو شهر مدینه منوره و مکه مکرمه و همچنین ترک اتوبوس ها و فرودگاه جده دقت لازم در جمع آوری کلیه وسایل خود را داشته باشند.           

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از مکه ،مسئول حراست مکه مکرمه از زائران ضیوف الرحمان درخواست نمود هنگام تخلیه اتاق های خود در شهر مدینه یا مکه و همچنین ترک اتوبوس ها و فرودگاه جده دقت لازم را در جمع آوری وسایل خود داشته باشند.

باغبانی افزود: متاسفانه در چند روز گذشته گزارشاتی در خصوص جاماندن وسایل زائران در هتل ها و اتوبوس ها مانند جا ماندن یک کیف داخل  اتوبوس که دارای محتویات شناسنامه-کارت ملی-دست بند طلا-دلار و پول ایرانی که ارزشی معادل 15 میلیون تومان داشته به این واحد گزارش شده است که برای جلوگیری از تکرار این موضوع باید مدیران راهنما تذکرات لازم را در جلسات به زائران یادآوری نمایند.

مسئول حراست مکه مکرمه عنوان کرد: در حال حاضر دو زائر ایرانی به اتهام سرقت در بازداشت به سر می برند که دلیل این بازدداشت نیز عدم رعایت برخی از اصولی است که در بروشور اطلاع سانی یادآوری شده است. دو زائر ایرانی ،ظاهرا به دلیل برداشتن شیئی از روی زمین در بازداشت به سر می برند لذا از کلیه زائران درخواست می گردد از برداشتن اشیاء از روی زمین علی الخصوص در مسجد النبی و مسجد الحرام خودداری فرمایند.

وی افزود: از زائران درخواست داریم در ارتباط با عوامل بومی هتل ها دقت بیشتری بعمل آورند به دلیل تفاوت در فرهنگ های دو کشور ،گاهی اوقات برقراری ارتباط نا مناسب می تواند خسارات جبران ناپذیری بر جای بگذارد.

 

باغبانی گفت: در عمره جاری گزارشاتی مبنی بر تصادف زائران در عربستان به این واحد گزارش شده است لذا از زائران گرامی درخواست داریم هنگام عبور از خیابان ها و سوار شدن اتوبوس ها دقت لازم را داشته باشند.

حامد ایلخانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.