پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ورود 44 كاروان هوايي عتبات عاليات بصورت زميني به خوزستان به علت انتخابات عراق

ورود 44 كاروان هوايي عتبات عاليات بصورت زميني به خوزستان به علت انتخابات عراق

با توجه به برگزاري انتخابات كشور عراق تعداد 44 كاروان عتبات عاليات استانهاي مختلف كشور كه بصورت هوايي مشرف شده بودند از طريق مرزهاي چذابه و شلمچه وارد خوزستان شدند.

به گزارش روابط عمومي حج و زيارت خوزستان با توجه به اعلام قبلي شركت شمسا و به دليل مسدود شدن مرزهاي هوايي عراق در ايام برگزاري انتخابات، كاروانهاي هوايي اعزام شده بصورت زميني به كشور بازگشتند. بر اساس برنامه ريزي صورت گرفته زائران ايراني مستقر در عراق كه بصورت هوايي مشرف شده بودند از طريق مرزهاي زميني به كشور بازگشته و از مسير مرزهاي شلمچه و چذابه وارد كشور شده و با هماهنگي سازمان حج و زيارت خوزستان و طبق برنامه ريزي صورت گرفته به اردوگاه راهيان نور شهيد مسعوديان جهت استراحت و پذيرايي منتقل شدند.

بر اساس همين گزارش تعداد 44 كاروان از استانهاي اصفهان – البرز – تهران – قزوين – قم – خراسان رضوي – سيستان و بلوچستان – فارس و يزد در روز سه شنبه مورخ 9/2/93 به علت مسدود شدن مرزهاي هوايي عراق از مرزهاي چذابه و شلمچه وارد خوزستان شده و مورد استقبال گرم مديريت حج و زيارت استان ، شركت مركزي استان و عوامل اجرايي كاروانهاي خوزستان قرار گرفتند..

زائرین در اردوگاه راهیان نور شهيد مسعوديان اهواز که جهت استراحت و رفع خستگي و همچنين رسيدن زمان پرواز از فرودگاه اهواز در نظر گرفته شده بود پذیرایی شدند.

لازم به توضيح است طبق هماهنگي بعمل امده تعدادي از عوامل كاروانهاي خوزستان جهت پذيرايي و خدمت رساني به زائران حرم حسيني (ع) بسيج شده اند كه تعدادي از آنها در اردوگاه و تعدادي در فرودگاه اهواز مستقر شده اند.

همزمان هم تعداد 5 دستگاه اتوبوس جهت انتقال كاروانهايي كه موعد پرواز انها نزديك بوده به فرودگاه اهواز اماده و در محل اردوگاه مستقر شده اند.

با توجه به ازدحام پروازهاي فرودگاه اهواز و تعداد كثير زائرين كه نياز به هماهنگي با هواپيمايي جهت رزرو بليط مي باشد، گلابكش مدير عامل شركت مركزي استان تلاش مضاعفي جهت هماهنگي بليط هاي پروازي، ساماندهي گروهها نمود كه بحمد الله از ساعت 4 بعدازظهر تا ساعت 3 بامداد كليه كاروانها با پرواز به شهر خود بازگشتند.

 


امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.