پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تجهیز و نوسازی آشپزخانه ها برای تامین غذای زائران در ایام حج

تجهیز و نوسازی آشپزخانه ها برای تامین غذای زائران در ایام حج

به منظور تامین غذای زائران در موسم حج تمتع، دفتر نمایندگی سازمان در عربستان اقدام به تجهیز و نوسازی آشپزخانه های طرف قرارداد سازمان می نماید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از مکه، در راستای تامین غذای زائران گرامی در موسم حج تمتع دفتر نمایندگی سازمان اقدام به تجهیز و نوسازی آشپزخانه ها در مکه مکرمه نموده است.

سرپرست دفتر نمایندگی سازمان گفـت: با توجه به نزدیک شدن موسم حج و حضور کلیه زائران  برای چند روز در شهر  مکه مکرمه،مقرر گردید برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران نسبت به تجهیز آشپزخانه ها و همچنین راه اندازی آشپزخانه جدیدی که بتواند  نسبت به تامین غذای بهداشتی و مورد پسند ذائقه ایرانی را فراهم آورد اقدام گردد.

وی افزود: برای رسیدن به این مهم از چند آشپزخانه در شهر مکه مکرمه توسط بنده و کارشناسان بازدید به عمل آمد و  مقرر گردید تا پس از بررسی های لازم نسبت به راه اندازی آشپزخانه جدیدی در شهر مکه مکرمه تا فرارسیدن موسم تمتع اقدام شود.

وی همچنین از حضور سرمایه گذاران برای تجهیز و نوسازی و راه اندازی آشپزخانه ها خبر داد و افزود با یکی از شرکت ها جهت سرمایه گذاری در مورد تجهیز آشپزخانه ها به نتایج خوبی رسیده ایم و انشاالله بتوانیم زمینه خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران را فراهم سازیم.

در این بازدید که معاون سازمان حج و زیارت نیز حضور داشت ، خدر نژاد ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام گرفته و توافقات به عمل آمده گفت: باید به صورتی عمل شود که زمینه رضایت حداکثری زائران را در همه موارد از جمله بحث تغذیه فراهم آوریم.

حامد ایلخانی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.