پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

« همایش زائرین مرحله دوم عمره 93-92 شهرستان طبس برگزار گردید »

« همایش زائرین مرحله دوم عمره 93-92 شهرستان طبس برگزار گردید »

همایش زائرین اعزامی مرحله دوم عمره 93-92 شهرستان طبس ساعت 17 روز پنج شنبه 93/02/11 با حضور امام جمعه آن شهرستان ، مدیر حج وزیارت استان و جمعی از مسئولین و کارگزاران  و 500 نفر از زائرین درمحل هیئت فاطمی طبس برگزار گردید. 

نوفرستی مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی برای اولین سال است که متولی اعزام عمره گزاران شهرستان طبس به کشور عربستان است، افزود: در طبس دو دفتر زیارتی وجود دارد که در این دو دفتر اقدامات خوبی برای زائرین انجام شده است و سهمیه اعزام به عمره اختصاص یافته به این شهرستان 40 درصد افزایش یافته است.

مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی عنوان کرد: طبس همانند دیگر جاههای استان خراسان جنوبی از شهرهای پرزائر است  یعنی مردم سفرهای خود را به سفرهای زیارتی اختصاص داده اند و این نشان از اعتقادات راسخ و خوب  مردم استان دارد.

نوفرستی همچنین درخصوص مرتفع شدن مشکل تهیه  ارز زائران گفت :  این مشکل مرتفع شده و بانکهای عامل همکاری خوبی با زائرین دارند که با پیگیریهای انجام شده در همه شهرهای استان شعبه ارزی دایراست و نیاز به مراجعه مردم به مرکز استان برای تهیه ارز نیست.

وی با بیان انتظارات متقابل زائران از کارگزاران و کارگزاران از زائران به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران اشاره نموده و بایدها و نبایدهای سفر را بیان نمود. نوفرستی وظایف زائرین عزیز را درخصوص تحقق شعار امسال که سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده تبیین نموده و اظهار امیدواری نمود تا زائرین عزیز از این آزمون الهی سربلند بیرون آیند.

در ادامه همایش حجت الاسلام والمسلمین مهاجریان امام جمعه شهرستان طبس در خصوص رعایت اخلاق اسلامی از سوی زائران ایران اسلامی مطالب مبسوطی را بیان داشت و همچنین یکی از روحانیون کاروان ها جهت یادگیری و آموزش اعمال زائرین به اجرای عملی آموزش مناسک زائرین  پرداخت.

                                                                                                       روابط عمومی حج وزیارت خراسان جنوبی

محمد نجفی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.