پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری همایش متمرکز زائران عتبات عالیات استان قزوین

  • 16 اردیبهشت 1393
  • 12:33
  • استان ها
  • 0 دیدگاه
  • 972 بازدید
  • Article Rating
برگزاری همایش متمرکز زائران عتبات عالیات استان قزوین
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین همایش متمرکز زائران عتبات عالیات شامل اعزامهای 93/2/17 لغایت 93/2/25 (به تعداد 11 کاروان)بعداز ظهر روز دوشنبه 93/2/15 از ساعت 17 الی 19 در سالن آمفی تئاتر حج و زیارت استان قزوین برگزار شد.

در ابتدای همایش ، حجت الاسلام و المسلمین حسینی از روحانیون باسابقه حج، عمره و عتبات در خصوص اهمیت زیارت امام حسین(ع)، مغتنم شمردن ایام حضور در حرمین شریفین و توصیه های مذهبی در این درباره به ایراد سخنرانی پرداختند .

  سپس علی بخشی از مدیران باسابقه عتبات نیز نکاتی در خصوص مراحل اجرای این سفر زیارتی، توصیه های طول سفر، عدم حمل مواد مخدر به کشور عراق و مجازاتهای حمل آن و تحمل مشکلات طول سفر منجمله هتلهاو ... و قابل مقایسه ندانستن امکانات عراق با عربستان توصیه هایی را برای زائرین داشتند.

در پایان نیز علیرضا کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین با بیان این نکته که شما زائران عتبات، نماینده جمهوری اسلامی ایران هستید به زائران گوشزد نمودند در کشور عراق نمایش فرهنگ دینی و شیعی را به خوبی به اجرا گذارند و خدای ناکرده بهانه ای دست دشمنان اسلام ندهند. ایشان استفاده بهینه از معنویات طول سفر و همچنین یادگیری حداقل شش حدیث از شش معصومی که در آنجا زیارت می کنند و بکار بستن آنها در طول زندگی را یادآور شدند و گفتند: ما باید در ابتدای سفر هدفمان را از این سفر مشخص کنیم و بدانیم برای چه و به کدام سفر می رویم، چه چیزی بدست می آوریم و آن چیزی را که بدست آوردیم چگونه استفاده کنیم

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.