پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

هشدار پلیس در خصوص کلاهبرداری از زائران عتبات عالیات

 هشدار پلیس در خصوص کلاهبرداری از زائران عتبات عالیات
رییس پلیس مرکز استان اصفهان با اشاره به دستگیری فردی که در ازای مبالغی از عزاداران حسینی وعده اعزام به کربلا بدون گذرنامه را می داد در خصوص کلاهبرداری از زائران عتبات عالیات در ایام محرم هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ" حسن یاردوستی" صبح امروز در گفت و گو با این پایگاه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با سوء استفاده از احساسات مردم برای اعزام بدون گذرنامه به کربلا از آنان مبالغی را دریافت می کند موضوع با حساسیت ویژه ای مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در این خصوص تیمی از واحد عملیات شهرستان اصفهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع اقدامات پلیسی خود را جهت شناسایی ودستگیری فرد مورد نظر آغاز و با هماهنگی مقام قضایی فرد مذکور را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
این مقام مسئول عنوان داشت: در تحقیقات صورت گرفته از متهم مشخص شد وی با سوء استفاده از احساسات عزاداران حسینی با وعده های دورغین به آنان مبنی بر اعزام بدون گذرنامه به کربلا اقدام به کلاهبرداری کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه متهم دارای چندین فقره سابقه قبلی در این خصوص می باشد گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و وی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.
رئیس پلیس مرکز استان در پایان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مالباختگان در این رابطه شناسایی شده اند به شهروندان هشدار داد: با توجه به در پیش بودن ماه محرم و صفر و افزایش سفرهای زیارتی به اماکن مقدسه تحت هیچ شرایطی به افراد ناشناس و نامطمئن اطمینان نکرده و برای اعزام به عتبات عالیات به مراکز معتبر و قانونی مراجعه کنند.
مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.