پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی از غذاخوریهای بین راهی و پایانه مرزی مهران

بازدید مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی از غذاخوریهای بین راهی و پایانه مرزی مهران
مدیر حج و زیارت استان آذربایجان شرقی از غذاخوریهای بین راهی مسیر زائران عتبات عالیات از تبریز تا مهران و پایانه مرزی مهران بازدید کردند.

مدیر حج و زیارت استان آذربایجان شرقی از غذاخوریهای بین راهی مسیر زائران عتبات عالیات از تبریز تا مهران و پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

حجت الاسلام مشهوری به همراه مدیر عامل و هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران امور زیارتی استان آذربایجان شرقی با هدف بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به زائران اعتاب مقدسه از غذاخوریهای بین راهی طرف قرارداد شرکت مرکزی استان بازدید نمود.

در این سفر ضمن بازدید از غذاخوریها و مشاهده عینی نحوه خدمت رسانی به زائران، مذاکرات لازم با صاحبان رستورانها بعمل آمده و بعد از ارائه توصیه های لازم، با غذاخوریهای مناسب عقد قرارداد گردید.

همچنین مدیر حج و زیارت استان ضمن بازدید از پایانه مرزی مهران و استماع توضیحات نماینده شرکت شمسا آقای سجاد یوسفی در مهران در جریان نحوه تردد و خدمات ارائه شده به زائران قرار گرفت و از زحمات شبانه روزی آقای یوسفی و همکاران تقدیر و تشکر نمود.

در این سفر کاری که به مدت سه شبانه روز به طول کشید حجت الاسلام والمسلمین مشهوری با مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه دیدار و ضمن تبادل نظر و انجام هماهنگی های لازم از زحمات همکاران دفتر حج و زیارت کرمانشاه تشکر نمود.


امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.