پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات به زائران انجام گرفت ؛

حذف موقت و دائم برخی هتلها از چرخه خدمات رسانی به زائران عتبات

حذف موقت و دائم برخی هتلها از چرخه خدمات رسانی به زائران عتبات
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از حذف موقت و دائم هتلهای بی کیفیت نجف، کربلا و کاظمین از چرخه خدمات رسانی به زائران ایرانی عتبات عالیات خبر داد.

«محسن نظافتی» عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس بازرسی های انجام شده و گزارشات واصله و ابراز نارضایتی زائران از خدمات برخی هتلها در عراق، موضوع با دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق و شرکت شمسا مطرح و پس از بررسی های صورت گرفته و بر اساس آنالیز اطلاعات بدست آمده از سامانه فهداک(سامانه هدایت و کنترل زائران عتبات) تعدادی از هتل های نجف، کربلا و کاظمین بطور دائم یا موقت از چرخه خدمات‌رسانی به زائران ایرانی حذف شدند.

وی افزود: تعدادی از هتل های بی کیفیت عتبات نیز در جریان اعزام تیم مسکن سازمان حج و زیارت به عراق مورد بررسی قرار گرفتند و بدلیل نارسایی های موجود فوراً از خدمات رسانی به زائران عتبات کنار گذاشته شدند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اظهار داشت: این اقدام سازمان حج و زیارت باعث شد مالکین سایر هتل ها نیز توجه ویژه به ارتقاء سطح کیفی خدمات خود داشته و بیم آن داشته باشند تا در صورتی که برای ارتقاء سطح خدمات خود اقدام نکنند، از لیست هتل‌های محل اسکان زائران ایرانی حذف گردند.

نظافتی تصریح کرد: پس از بازدید تیم اعزامی مسکن از هتلهای محل اقامت زائران در عراق، 2 هتل در نجف و 4 هتل در کربلا بطور دائم از چرخه خدمات رسانی به زائران کنار گذاشته شدند. هتل "نجف الدولی" با بررسی های صورت گرفته کاهش درجه پیدا کرد و هتل های "انوار البقیع" و "انوار البتول" بدلیل نارسایی خدمات، از سازمان حج و زیارت تذکر کتبی گرفتند.

وی اضافه کرد: هتل های "ولاء العباس" ، "قصرالضیوف" ، "مجمع جنة آل البیت" و" باب الرجاء" و "القسق" در کربلا بدلیل بدلیل پایین بودن سطح کیفی خدمات بطور موقت از خدمات دهی به زائران ایرانی کنار گذاشته شدند و در صورت رفع مشکلات مجدداً مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت فرسوده بودن برخی هتل‌ها، نامناسب بودن وضعیت بهداشتی و خدماتی، شکایت های واصله و ابراز نارضایتی زائران از برخی هتل‌ها، برخورد نامناسب عوامل بومی هتل با زائران و عدم رعایت شئون زائران و نا امن بودن هتل‌ها از نظر دسترسی را از دلایل حذف دائم هتل های بی کیفیت از چرخه خدمات رسانی به زائران عتبات عنوان کرد.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.