پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آغاز قطع برق 700 واحد در شمال مسجدالحرام

آغاز قطع برق 700 واحد در شمال مسجدالحرام
همزمان با آغاز طرح توسعه مسجدالحرام در مكه مكرمه، قطع جریان برق برخي از ساختمانهایی اطراف مسجدالحرام سبب ناراحتي ساكنان اين مناطق شد.

روزنامه عکاظ چاپ عربستان سعودی نوشت: قطرع جریان برق برخي از ساختمانهایی که باید به دليل  اجرای طرح توسعه مسجدالحرام تخریب شوند، در حالی صورت گرفته است که ساکنان آنها  از اینکه بدون ابلاغ آنها، این کار انجام شده است، ابراز نارضایتی می کنند.

براساس اين گزارش، کمیته های اجرایی توسعه صحنهای شمالی مسجدالحرام، قطع جریان برق را از حدود 700 ساختمان در محله الکدوه در جنوب مسجدالحرام از روز دوشنبه آغاز کرده است.

اين گزارش حاكي است، کمیته های طرح توسعه به طرح خود برای قطع خدمات از ساختمانهایی که قرار است در چارچوب طرح توسعه مسجدالحرام تخریب شود، ادامه می دهند تا زمینه تخریب این ساختمانها فراهم شود.

شماری از ساکنان محله مکه مکرمه به عکاظ گفتند: آنها  را در جریان قطع برق خانه هایشان قرار نداده اند تا بتوانند سرپناه جایگزین برای خانواده هایشان پیدا کنند.

آنها افزودند: از اقدامات کمیته طرح توسعه مسجدالحرام در قطع برق خانه هایشان غافلگیر شدند.

ساکنان این محله از مکه مکرمه خواستار مهلت دو هفته ای پیش از قطع برق خانه هایشان شده اند که کمیته توسعه صحنهای شمالی مسجدالحرام، ندادن فرصت کافی به صاحبان این املاک برای تامین مسکن جایگزین را تکذیب کرده اند.

 

مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.