امام خامنه ای داریم. در همه امور خط را از ایران اسلامی پیدا می کنیم که همان خط ولایت فقیه است و به تدریج در جامعه عراق پياده مي‌كنيم. ..." />

پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در همه امور خط را از ایران اسلامی پیدا می کنیم

در همه امور خط را از ایران اسلامی پیدا می کنیم
شیخ ابراهیم مقامس الحسینی اظهار داشت: از ابتدای حرکت از امام خمینی(ع)تبعیت کردیم و هم اينك ضمن ادامه همان راه چشم به امام خامنه ای داریم. در همه امور خط را از ایران اسلامی پیدا می کنیم که همان خط ولایت فقیه است و به تدریج در جامعه عراق پياده مي‌كنيم. ...

یخ ابراهیم مقامس الحسینی روحاني سرشناس اهل كربلا در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات گفت: حرکت های انقلاب ایران و علم و آگاهی موجود در وجود حضرت آقا(رهبر معظم انقلاب)در حرکت و رشد مردم عراق از ابتدا دخیل بوده و همچنان ادامه دارد. 

وي افزود: از ابتدای حرکت از امام خمینی(ع)تبعیت کردیم و هم اينك ضمن ادامه همان راه چشم به امام خامنه ای داریم.  در همه امور خط را از ایران اسلامی پیدا می کنیم که همان خط ولایت فقیه است و به تدریج در جامعه عراق پياده مي‌كنيم.

اين روحانيون سرشناس عراقي تصريح كرد: البته ممکن است این جا بعضی بزرگان شیعه در این مسیر کم و زیاد کنند که این ضعف و قوت در مسیر ما اثری ندارد و ما به راه مان ادامه می دهیم. شما در روز قدس و در حمایت از مردم بحرین باید حرکت مردم را می دیدید، حرکت مردم ما در موضوع جهان اسلام ریشه در اندیشه امام خامنه ای دارد. ما اعتقاد داریم ایشان فقیه عادل و آگاه است به همين دليل در مسیر اندیشه شان حرکت می کنیم.

وي تاكيد كرد: امام خامنه ای فقیه در فقاهت و سیاست است و معرفت اداره کشور را دارد. روایتی از امام زمان(عج) داریم که می فرمایند تابعین از ما نه فقط در نماز و روزه و واجبات دینی بلکه در حکومت و اداره مردم هم از ما تبعیت می کنند، به تعبیر دیگر اگر به تاریخ اسلام نگاه کنیم می بینیم مولای متقیان فرستادگان را با حکومت عام می فرستاد این یعنی ولایت فقیه.حضور امام خامنه ای هم برای ما به مصداق همین حکایات و روایات است.

اين روحاني كربلا با اشاره به برخي اختلافات موجود در حوزه علميه عراق گفت:  احساس کردیم در حوزه علمیه عراق خبرهایی هست و ممکن است خطراتی باشد، رجوع کردیم به نظرات امام خامنه ای و دیدیم ایشان همه را به صداقت و یکرنگی و همدلی دعوت می کنند و پرهیز از تفرقه، شما نمی دانید که ما چقدر استقبال کردیم از این نظر،من خودم دو روز گریه کردم از خوشحالی. ما خدا را شکر می کنیم که چنین قائدی داریم.

وي ادامه داد : اجازه بدهید شکل دیگرش را بگویم، دوستان بسیاری در ایران داریم، با شما هم تعارف ندارم و این حرفم را می گویم، وقتی آمریکا به کشور ما حمله کرد تا نوکر خودش یعنی صدام را نابود کند که به همان بهانه جنایات زیادی هم مرتکب شدند و چپاول و غارتگری هم کردند غبطه می خوردیم به کشور شما که با داشتن ولی فقیه عادل یعنی امام خامنه ای در آرامش زندگی می کنید اما برخی ایرانی ها که تفکرات لیبرالی دارند و مایلند ایران با آمریکا دوست باشند وقتی به عراق آمدند و وضعیت ما را دیدند خودشان بعدها برایم گفتند همین که از عراق و از مرز مهران وارد خاک کشورمان شدیم به سجده افتادیم و از اندیشه گذشته مان توبه کردیم و فهمیدیم آمریکا بزرگترین جانی بشریت است.

شيخ ابراهيم اظهار داشت: در دنیا کشوری مثل ایران نداریم که این گونه محکم در برابر استکبار ایستادگی کند،در هیچ کشوری مردم مثل مردم ایران این همه مستحکم نشان نمی دهند که کشور و رهبرشان را دوست داشته باشند،آمریکا هم این را خوب فهمیده که جرات تعرض به ایران را ندارد وگرنه با ایران به مراتب بدتر از عراق عمل می کرد،آمریکا در باره ایران، مردم و رهبرش به بن بست رسیده است،آمریکا از ایران مي‌ترسد، این را با یقین می گویم، همه هم می دانند و خود آمریکا بهتر از همه می داند.
 

مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.