پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نشست مدیران کاروانهای حج 93 استان آذربایجان شرقی در هفته هلال احمر

نشست مدیران کاروانهای حج 93 استان آذربایجان شرقی در هفته هلال احمر
مدیران کاروانهای حج 93 استان آذربایجان شرقی بمنظور تعیین پزشکان حج و بررسی موارد مورد نیاز در جمعیت هلال احمر استان گرد هم آمدند.

نشست مدیران کاروانهای حج 93 استان آذربایجان شرقی در هفته هلال احمر برگزار شد.

در آغاز این نشست ،دکتر نوری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بر تعامل مدیران حج و  پزشکان با حجاج  تاکید کرد و گفت :آرزوی هر مسلمانی است که به این سفر معنوی رفته و مناسک حج را در کمال آرامش و سلامتی بجای آورد.ودر این خصوص تعامل مدیران و پزشکان با همدیگر کارساز بوده و سلامتی زائران را درپی خواهد داشت.

وی ادامه داد:جهت سهولت امر درمان ،چنانچه در کاروانهای اعزامی پرستار یا پزشک زائر وجود داشته باشد به تیم پزشکی معرفی شود تا در مواقع مورد نیاز از مساعدت و کمک آنها بهره گیری شود.

دکتر نوری مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان و نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت استان افزود: در استان ما 19 کاروان حج وجود دارد و برای هر دو کاروان یک پزشک در نظر گرفته شده است  و امسال برای اولین بار بانوان پزشک هم اعزام خواهندشد.

وی خاطر نشان کرد :حجاج استان آذربایجان شرقی از لحاظ سلامت و بهداشت در سطح بالایی قرار دارند.

در ادامه نشست ، روحی نماینده سازمان حج و زیارت استان نیز در این مراسم تسریع در اعلام نتایج معاینات پزشکی حجاج را خواستار شد و تصریح کرد: معاینات در زمانی انجام شود که در صورت عدم احراز استطاعت پزشکی زمان لازم جهت جایگزینی زائر وجود داشته باشد.

در این نشست مدیران کاروانهای حج 93 با تجلیل از خدمات هلال احمر در عرصه های گوناگون امدادی و فرهنگی مخصوصا در حوزه سفر معنوی حج هفته هلال احمر را به تلاشگران عرصه امداد و نجات تبریک گفتند.

روابط عمومی حج و زیارت استان آذربایجان شرقی
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.