پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اولین گردهمایی مدیران حج تمتع و مسئول هیئت پزشکی استان سمنان

اولین گردهمایی مدیران حج تمتع و مسئول هیئت پزشکی استان سمنان

اولین گردهمایی مدیران حج تمتع، مدیر مجموعه و مسئول هیئت پزشکی استان سمنان در تاریخ 93/02/28 در محل سالن جلسات حج و زیارت استان سمنان با حضور اسمعیلی مدیر حج و زیارت استان، دکتر امیدیان مسئول هیئت پزشکی، مدیران حج تمتع، مدیر مجموعه، مسئول مرکز آموزش، مدیرعامل شرکت مرکزی و مسئول نظارت بر کلاسهای آموزشی زائران تشکیل گردید.

اسمعیلی مدیر حج و زیارت استان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات به موقع کلیه کاروانها و هیئت پزشکی نسبت به ثبت نام و انجام امور معاینات پزشکی ، پیرامون مسائل مالی و هزینه های کاروان و آموزش زائران و رابطی کاروانها توضیحات لازم را ارائه نمود و با توافق مدیران مقرر گردید رابطی حج تمتع توسط شرکت مرکزی استان انجام پذیرد.

در ادامه دکتر امیدیان پیرامون اقدامات انجام شده برای تعیین پزشک مجموعه مطالب لازم را ارائه  و با توجه به جمیع جهات و اتفاق نظر کلیه مدیران و در نظر گرفتن صرفه و صلاح زائران و مد نظر قرار دادن این اصل که برای راحتی کار زائران در سال جاری الزاماً در هر هتل یک پزشک بومی حضور داشته باشد، پزشکان مجموعه انتخاب و معرفی گردیدند.

وی با اشاره به بیماری کرونا و  راه های پیشگیری از آن اعلام داشت: بر اساس اعلام هیئت پزشکی حج تا کنون هیچ یک از زائران عمره مبتلا به این بیماری مشاهده یا گزارش نشده است و بهترین راه پیشگیری را بهداشت عمومی برای زائران دانست.

دکتر امیدیان ادامه داد: قرار است یک کادر پزشکی 22 نفره از تاریخ پنجم تا بیست و یکم شهریورماه از استان به عراق اعزام شده و پوشش هیئت  پزشکی عتبات را به عهده گیرند که متقاضیان اعزام می توانند با وی هماهنگی لازم را بعمل آورند.

در قسمت پایانی جلسه هر یک از مدیران مختصری از فعالیتهای انجام شده خود برای آموزش زائران را بیان و رهنمودهای لازم توسط مسئولین امر ارائه گردید.

                                                   روابط عمومی حج و زیارت استان سمنان

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.