پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ديدار مدير حج و زيارت خوزستان با امام جمعه اهواز

  • 31 اردیبهشت 1393
  • 13:48
  • استان ها
  • 0 دیدگاه
  • 1183 بازدید
  • Article Rating
ديدار مدير حج و زيارت خوزستان با امام جمعه اهواز

ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت استان خوزستان همراه حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در خوزستان با امام جمعه اهواز  حجت الاسلام و المسلمين موسوي جزايري ديدار و گفتگو كرد.

اين ديدار در روز چهارشنبه مورخ 93/2/31 در بيت معظم له جهت هماهنگي برای مراسم کلنگ زنی زائرسرای چذابه و هتل شلمچه در روز سوم خرداد همزمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با حضور رياست محترم حج و زيارت جناب آقاي اوحدي رخ داد.

در اين ديدار حويزاوي گزارشي از طرحهاي پيش بيني شده در پروژه هاي فوق ارائه و ضمن توضيح وضعيت كلي پروژه هاو امكانات پيش بيني شده در آنها پرداخت و گفت: سعي شده است تمامي امكانات مورد نياز زائرين در پروژه لحاظ شود بطوري كه طرح مسجد در زائرسرا و طرح موزه دفاع مقدس و فضاي مناسب استقرار جانبازان و افراد مسن و  حتي فضايي براي بازي كودكان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمين موسوي جزايري ضمن تشكر از اقدامات خوب حج و زيارت در استان گفت: سعي شود بهترين خدمت به زائران انجام شده و با توجه به محروميت منطقه كار بيشتري انجام شود تا خدمتي برای مردم محروم منطقه باشد.

ايشان در ادامه خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده هم به زوار ايراني و هم به زائرين عراقي كه وارد ايران مي شوند ارائه شود تا ضمن خدمت به زوار محترم منبع خيري براي منطقه بستان باشد.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.