جلسه توجیهی و هماهنگی پزشکان حج با مدیران کاروان حج سال 93 و مسئولین مربوطه در روز پنچ شنبه مورخ 01/03/93در محل سالن جلسات هلال احمر استان یزد تشکیل گردید." />

پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری جلسه مشترک مدیر حج و زیارت استان یزد با مدیران حج سالجاری و نماینده هیئت پزشکی استان

برگزاری جلسه مشترک مدیر حج و زیارت استان یزد با مدیران حج سالجاری و نماینده هیئت پزشکی استان
جلسه توجیهی و هماهنگی پزشکان حج با مدیران کاروان حج سال 93 و مسئولین مربوطه در روز پنچ شنبه مورخ 01/03/93در محل سالن جلسات هلال احمر استان یزد تشکیل گردید.

جلسه مشترک مدیر حج و زیارت استان یزد با مدیران حج سالجاری و نماینده هیئت پزشکی استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان یزد ،در این جلسه دکتر غنی زاده نماینده هئیت پزشکی در استان در خصوص تعداد پزشکان ثبت نام شده و نحوه انتخاب آنان و انجام معاینات زائرین براساس دستورالعمل توضیحاتی ارائه نمود.

سپس حجه الاسلام والمسلمین میررحیمی با اشاره به سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نسبت به رعایت مسائل شرعی و اجرای صحیح معاینات زائرین مطالی را بیان نمود.

در ادامه شریفی مدیر حج و زیارت استان ضمن بیان طرح صیانت از حجاج و زائرین خواستار انجام دقیق معاینات زائرین گردید و گفت در انجام وظیفه حج تمتع می بایست همدلی و هماهنگی خوبی بین پزشکان با مدیران و عوامل کاروانها برقرار باشد تا زائرین بتواند با خیالی آسوده و آرامش خاطر مناسک حج را انجام دهند.

قابل ذکر است امسال تعداد 6 نفر پزشک معاینات زائرین را انجام می دهند و قرار است 1755 نفر در قالب 13 کاروان به صورت مدینه بعد از استان یزد به حج  مشرف گردند.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.