پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری سومین جلسه آموزشی توجیهی مدیران عمره مفرده سمنان

برگزاری سومین جلسه آموزشی توجیهی مدیران عمره مفرده سمنان

جلسه آموزشی توجیهی مدیران عمره مفرده

سومین جلسه توجیهی مدیران راهنمای عمره استان سمنان با حضور 22 نفر از آخرین مدیران اعزامی به عمره در سالن جلسات حج و زیارت استان در تاریخ 04 /03/ 93 تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه اسمعیلی مدیر حج و زیارت استان سمنان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام موسی کاظم (ع)  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزادسازی خرمشهر، از مدیران و کارگزارانی که در طول عملیات عمره خدمتگزار زائرین بودند تقدیر و تشکر نمود و گفت: توقع داریم تا پایان سفر این خدمات بهتر از گذشته ادامه یابد و برنامه فرهنگی کاروان تنظیم و در طول سفر به اجرا درآید.

در ادامه کرم الدین، مسئول ثبت نام و اعزام نکات ذیل را برای مدیران یادآور شدند.

- مدیران پس از سفر  با جمع آوری نقطه نظرات زائران در مورد کتاب پرواز به سوی سرزمین وحی جمع بندی نموده و به دفتر حج استان ارائه نمایند.

- هر یک از مدیران نقطه نظرات خود را در مورد نشر مشعر و محصولات آن ارائه نمایند.

- فرمهای نظرسنجی از خدمات ارائه شده در طول سفر را تکمیل و پایان سفر تحویل نمایند.

در ادامه جلسه چتری مسئول حراست حج و زیارت استان پیرامون مسائل امنیت سفر، ویروس کرونا، برخی مشکلات اسکان در مدینه منوره، همراه داشتن داروهای تخصصی و بخصوص ارائه گزارش پایان سفر به حج استان مسائلی را یادآور شده و گفت : لازم است که همه عوامل کاروان و حج استان دست به دست هم داده تا انشاء الله در عمره آتی تعداد زائران حامل مواد مخدر استان به حداقل رسیده و به عنوان استان نمونه کشوری مطرح شویم.

در پایان جلسه مدیران اعلام داشتند زائران از اقلام فرهنگی تعلق گرفته بخصوص خانواده چند نفری ناراضی بوده و درخواست تحویل سایر اقلام مانند لوازم احرام، قرآن، نهج البلاغه و مفاتیح را دارند که به نظر لازم است در عمره آتی برای چنین خانواده هایی محصولات فرهنگی ویژه تری با تنوع بیشتر پیش بینی شود ضمنا کتاب خاص زائران زن برای اعمال و مناسک آنان تالیف و توزیع گردد و این موضوع مورد توجه ویژه نشر مشعر و بعثه مقام معظم رهبری قرار گیرد.

برگزاری مصاحبه عوامل زیارتی

اولین مصاحبه فصل بهار سال 1393 عوامل زیارتی استان برای اعزام های حج تمتع و عتبات عالیات با حضور بیش از 30 نفر عوامل در حال اعزام، در تاریخ 04/ 03/ 93  با حضور اساتید مرکز آموزش زیارتی حج و زیارت استان در محل مدیریت حج و زیارت استان برگزار گردید.

مصاحبه عوامل زیارتی استان در هر فصل یک نوبت انجام می گیرد تا برای اعزام های آتی مشکلی از نظر مصاحبه عوامل وجود نداشته باشد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.