پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت درگذشت جانباز آزاده قاسم پرنیان را تسلیت گفت

رئیس سازمان حج و زیارت درگذشت جانباز آزاده قاسم پرنیان را تسلیت گفت
رئیس سازمان حج و زیارت درگذشت جانباز و آزاده سرافراز سالهای دفاع مقدس مرحوم قاسم پرنیان را به خانواده و همکاران وی و خانواده حج و زیارت تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جانباز و آزاده سرافراز جناب آقای قاسم پرنیان موجب تأثر و تالم خاطر شد. این انسان وارسته  که در سالهای دفاع مقدس و اسارت مصداق السابقون السابقون بود و بعد از سالهای اسارت با پیشه کردن راه ایثار، مخلصانه قدم در راه خدمت به حجاج و زائران نهاد و  زندگی در بستر شهادت را سرلوحه حیات خود نمود، میوه ای از درخت ایثار و شهادت بود که به دیدار حق شتافت تا عند ربهم یرزقون باشد.

اینجانب با تسلیت این مصیبت به خانواده، بازماندگان وی و خانواده حج و زیارت از درگاه ایزد منان برای آن عزیز سفر کرده غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان بردباری و شکیبایی مسئلت دارم.


سعید اوحدی
معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت

قاسم پرنیان سال 59 و قبل از شروع رسمی جنگ، در غرب کشور توسط حزب کومله و دموکرات اسیر و بعد از اعلان رسمی جنگ به رژیم بعث تحویل داده شد. او که به مدت 10 سال اسارت در زندانهای رژیم بعثی را تجربه کرده بود، سرانجام روز گذشته پس از چندین ماه تحمل درد و بیماری دار فانی را وداع گفت.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت نیز درگذشت این آزاده سرافراز را به خانواده و بازماندگان آن عزیز و خانواده حج و زیارت تسلیت عرض می نماید.

یاد آور می شود مراسم تشییع پیکر برادر جانباز آزاده مرحوم پرنیان ساعت 9:30 صبح فردا پنج شنبه 93/03/08 از مقابل مسجد لرزاده واقع در میدان خراسان به سمت بهشت زهرا(س) برگزار خواهد شد.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.