پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اعزام ده هزار زائر تهرانی به حج 93

اعزام ده هزار زائر تهرانی به حج  93
مدیرکل حج و زیارت استان تهران از اعزام 10 هزار زائر استان تهران به حج در قالب 78 کاروان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین رحمانی مدیرکل حج و زیارت استان تهران در همایش مدیرکاروان های حج تمتع 93 گفت: سال گذشته در سایه انسجام و وحدت حاکم در مجموعه سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری حج خوبی را پشت سرگذاشتیم ، حجی که با کمترین حاشیه و تاخیر در پروازها همراه بود و کاروان های استان تهران نیز از این قاعده مستثنی نبودند.

وی افزود: مدیریت خوب و تلاش خالصانه خدمتگزاران در حج گذشته، خوشحالی و رضایت رهبری از عملکرد کارگزاران، بعثه مقام معظم رهبری و مردم را در پی داشت.

مدیرکل حج و زیارت استان تهران ادامه داد: با مدیریت و تدبیر خوب ریاست محترم و مسئولین سازمان برنامه ریزی برای عمره جاری در موسم حج گذشته انجام شد و پس از ایام حج به محض برگشت به ایران اقدامات لازم برای آغاز عملیات عمره کلید خورد که انشاءالله در عمره جاری بیش از 830 هزار نفر از زائران ایرانی به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام رحمانی اظهار داشت: در دوره ریاست آقای مهندس اوحدی و مسئولیت آقای نظافتی در اداره کل عتبات، عتبات از حاشیه به متن آمد و بنده به عنوان کسی که سالها در استان ایلام- استان مرزی کشور  مدیریت و خدمت کرده ام، خدمات به زائران عتبات در مرزها بویژه در ایام خاص و مناسبت ها را مناسب و درخور توجه میدانم.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت بیان کرد: در خصوص عمره نیز حدود یک ماه به پایان عملیات زمان باقی است و خوشبختانه تاکنون یک مورد نارضایتی و شکایت از نحوه خدمات رسانی به استان تهران ارجاع نشده و علی رغم محدودیت ها اقدامات و خدمات به بهترین شکل صورت گرفته است.

مدیرکل حج و زیارت استان تهران خطاب به کارگزاران حج و زیارت تهران گفت: امروز سازمان حج و زیارت به عنوان محور و قطب گردشگری دینی در کشور مطرح است که این توفیق در سایه حضور و تلاش خالصانه شما کارگزاران خدوم حاصل شده است.

حجت الاسلام رحمانی عنوان کرد: امروز که در این همایش در کنار یکدیگر جمع شدیم ، بیش از 90 درصد اقدامات و برنامه ریزی های برای حج تمتع سال 93 در استان تهران انجام گرفته و امیدواریم بر اساس برنامه ریزی ها کار تمتع تا ماه رمضان به پایان برسد.

وی اعلام کرد: در حج سالجاری 78 کاروان با ظرفیت 10 هزار و 815 نفر از استان تهران به حج تمتع اعزام خواهند شد.

رحمانی ادامه داد: 45 کاروان حج استان تهران مدینه قبل و 33 کاروان حج این استان مدینه بعد خواهد بود.

مدیر حج و زیارت استان تهران به مدیران کاروان های حج تأکید کرد: همایش ها و کلاس های آموزشی زائران با جدیت و حضور فعال مدیران کاروان برگزار گردد و آموزش زائران بهتر و بیشتر از سالهای قبل انجام گیرد تا حجی آسان و روان را پیش رو داشته باشیم.

وی در پایان از زحمات ریاست محترم سازمان حج و زیارت، معاونان و مدیران سازمان و همه دست اندرکاران حج 93 که خالصانه برای خدمت به زائران تلاش می کنند، تقدیر کرد.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.