پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مهندس اوحدی ظهر امروز وارد فرودگاه جده شد

مهندس اوحدی ظهر امروز وارد فرودگاه جده شد

به گزارش خبرنگارحج نیوز از عربستان، مهندس سعید اوحدی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت ظهر امروز چهارشنبه مورخ 07/03/93 مصادف با 28 رجب وارد فرودگاه جده عربستان شد.
رئیس سازمان حج و زیارت که به منظور پیگیری امور زائران حج سالجاری و مدیریت و هدایت روند اجرایی حج سالجاری به سرزمین وحی سفر کرده است، در فرودگاه جده مورد استقبال مسئولین عربستان سعودی، همچنین غلامرضا رضایی رئیس دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان و جمعی از مسئولین ستادهای اجرایی حج و عمره سالجاری قرار گرفت.
بر اساس این گزارش و طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است مهندس اوحدی طی روزهای آینده در مراسم شستشوی کعبه با گلاب ناب ایرانی که هر ساله در اولین روز از ماه شعبان برگزار می گردد،حاضر گردد.

وی همچنین بازدید از بخش های مختلف ستادهای عملیاتی و واحدهای اجرایی و خدماتی مکه و مدینه و مشاعر مقدس را در دستور کار دارد تا در حج امسال عنان خدمات رسانی به زائران و بخشهای مختلف اجرایی و خدمتگزار در حج تمتع سالجاری را بر عهده گیرد.

مهندس اوحدی در خصوص افزایش سهمیه حاجیان ایرانی نیز با «بندر بن محمد حجار» وزیر حج عربستان سعودی در جده دیدار و گفت وگو می کند.

گفتنی است این خدمات از ماه ها قبل برنامه ریزی شده و با هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و دستگاه ها و دوایر مرتبط ایرانی و سعودی به مرحله اجرا در می آید.

 


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.