پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

عالی ترین نوع خدمت،خدمتگزاری به ضیوف الرحمن است

عالی ترین نوع خدمت،خدمتگزاری به ضیوف الرحمن است

خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج نیوز از عربستان،از حضور مهندس اوحدی و هیأت همراه در مدینه منوره به منظور بازدید از روند خدمتگزاری خادمین ضیوف الرحمن در این شهر خبر داد.

بر اساس این گزارش صبح امروز شنبه دهم خردادماه مهندس اوحدی معاون وزیر و ریاست سازمان حج و زیارت به همراه حسین اسماعیلی مسئول بازرسی بعثه مقام معظم رهبری، نصرالله فرهمند مدیر عامل مؤسسه فرهنگی زیارتی سعادت،غلامرضا رضایی مدیر دفتر نمایندگی سازمان در عربستان در ابتدا جهت تسلای خاطر بازماندگان مرحوم یونس منصوری از عوامل آشپزخانه"الدخیل" به دیدار پدر بزرگوار ایشان رفته و درگذشت این خادم خدوم را به ایشان تسلیت عرض نمودند.

اوحدی پس از حضور در جمع صمیمانه مدیران ثابت و ستادی مدینه منوره ،خدمتگزاری صادقانه به میهمانان خداوند را بنا بر فرمایشات ائمه معصومین(ع) بالاترین و عالی ترین نوع خدمت دانست .

وی ضمن اشاره به جمله معروف حضرت حجه الاسلام والمسلمین ابوترابی سرور آزادگان که "پاک باش و خدمتگزار" از خدمتگزاران در این عرصه خواست تا  تمام تلاش خود را در مسیر رضایت زائرین و در نهایت رضایت باریتعالی بکار گرفته و در راه نیل به اهدف عالیه سازمان حج و زیارت از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت:بحمد لله و با همکاری خوب میان خانواده حج و زیارت بعد از 35 سال برای اولین بار توانستیم عمره گزاران ایرانی را در ماه صفر به سرزمین وحی اعزام نمائیم و در ادامه این مسیر ، بتوانیم با برنامه ریزی های صحیح و استفاده از فرصتها نزدیک به 4000میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی داشته داشته باشیم.

مهندس اوحدی و هیأت همراه از آشپزخانه "اندلس" بازدید بعمل آوردند و اظهار امیدواری کردند تا در آینده ای نزدیک بتوانند ضمن درخدمت گرفتن این آشپزخانه بعنوان سومین آشپزخانه مرکزی مدینه منوره ، قدم دیگری در مسیر ارائه خدمات بهینه به عمره گزاران بردارند.

وی از هتلهای جدید التأسیسی که در موسم عمره آینده به خدمت زائرین ایرانی در خواهد آمد،نیز بازدید بعمل آوردند و روند تکمیل این هتلها را مثبت ارزیابی کرد.

گفتنی است در موسم عمره سالجاری 48 هتل در مدینه منوره  در اختیار زائرین ایرانی قرار دارد که مقرر است در سال آینده هتلهای جدید مجهز به سیستمهای روز ، در اختیار عمره گزاران قرار گیرد.

 

 


علیرضا صادقیان امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.