پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مراسم یادبود زنده یاد قاسم پرنیان در مکه مکرمه برگزار شد

مراسم یادبود زنده یاد قاسم پرنیان در مکه مکرمه برگزار شد

مراسم یادبود زنده‌یاد قاسم پرنیان خوی به همت دفتر نمایندگی سازمان در عربستان و با حضور مسئولان ستادهای عمره و بعثه مقام معظم رهبری در هتل دارهادی مکه مکرمه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به عربستان، درحاشیه این مراسم که در شبانگاه جمعه نهم خرداد در هتل «دارالهادی"مکه مکرمه برگزار شد،کلیه عوامل خدمتگزار هتلهای عمره مستقر در مکه مکرمه و مدیران ارشد ستادی و بعثه مقام معظم رهبری حضور داشتند.

مهندس اوحدی ضمن شرکت در این مراسم و یادآوری روحیه مردم داری و خدمت صادقانه مرحوم پرنیان گفت: زنده یاد پرنیان از خادمینی بود که عمر بابرکت خود را مصروف خدمت رسانی به میهمانان خدا کرد. او از جانبازان و آزادگان سرافراز میهن اسلامی بود و در این مسیر از هیچ کوششی در مسیر خدمتگزاری به ضیوف الرحمن دریغ نکرد.

وی پرنیان را در راه خدمتگزاری دارای حضوری مؤثر توصیف کرد و افزود: ایشان مصداق السابقون السابقون بود و بعد از سالهای اسارت با پیشه کردن راه ایثار، مخلصانه قدم در راه خدمت به حجاج و زائران نهاد و  زندگی در بستر شهادت را سرلوحه حیات خود نمود، میوه ای از درخت ایثار و شهادت بود که به دیدار حق شتافت تا عند ربهم یرزقون باشد. ایشان حتی آخرین لحظه عمر خود از مدینه منوره سؤال می کرد و این عبرتی است برای ما .

اوحدی در بخش پایانی سخنانش این ضایعه بزرگ را به بازماندگان و کلیه خدمتگزاران عرصه حج و زیارت تسلیت گفت و ادامه داد:  آن مرحوم بسیار فرهیخته و خدمتگزار بود و من افتخارم می کنم که در کنار او حضور داشتم.

در بخش دیگری از این مراسم، رمضان پور از مداحان برجسته بعثه مقام معظم رهبری به مرثیه سرایی پرداخت و برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل از خداوند متعال خواستار شد.




امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.