پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری جلسه هماهنگی مدیران دفاتر زیارتی و حج تمتع استان قزوین

برگزاری جلسه هماهنگی مدیران دفاتر زیارتی و حج تمتع استان قزوین
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین جلسه هماهنگی مدیران دفاتر زیارتی و حج تمتع سالجاری در مورخ 93/3/11 ساعت 12 در سالن آمفی تئاتر حج و زیارت استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه کلانتری مدیر حج و زیارت استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، و یادبود سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همچنین قیام خونین 15 خرداد سال 42 ، به بحث نحوه ارزیابی دفاتر زیارتی طبق بخشنامه جدیدی که سازمان حج و زیارت اعلام نموده است پرداخته و تأکید کرد :مسئله مهم عفاف و حجاب و رعایت آن در بین بانوان شاغل در دفاتر زیاتی به طور کامل رعایت شود.

کلانتری با تاکید به اینکه کارگزاران بایستی در امور خیریه در سطح جامعه پیشتاز باشند پیشنهاد تاسیس موسسه خیریه را به منظور کمک به نیازمندان جامعه بخصوص در این استان را داد.

ره انجام از مدیران حج تمتع و دفاتر زیارتی از دیگر سخنرانان این جلسه بود.وی با اشاره به پیشنهاد تاسیس موسسه خیریه ای جهت کمک به مستمندان و بیماران بخصوص سالمندان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست توسط مدیر حج و زیارت استان به تشریع این موضوع پرداخته و از دفاتر زیارتی درخواست نمود در این امور مهم خیریه همکاری لازم را معمول نمایند.
این جلسه با برگزاری نماز جماعت و جشن به مناسبت میلاد حضرت سیدالشهدا(ع) خاتمه یافت.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.