پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

شیوه مدیریت حج باید الگوی سایر مدیریت‌ها باشد

شیوه مدیریت حج باید الگوی سایر مدیریت‌ها باشد

 نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوه مدیریت حج باید الگوی سایر مدیریت‌های کشور باشد.

سید حسین ذوالانوار  در شیراز اظهار داشت: ایرانیان هر سال در اجرای مراسم حج سرآمد تمام کشورهای اسلامی هستند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مدیریت حج در کشور به عنوان مدیریتی کارآمد دارای جایگاهی مطلوب است که باید سایر دستگاه‌ها نیز از این مدیریت الگوبرداری کنند.

وی گفت: نحوه اسکان و برگزاری اعمال حجاج نشان می‌دهد که مدیریت اسلامی تا چه اندازه می‌تواند کارآمد باشد.

ذوالانوار تصریح کرد: مدیریت حج نشان داده که هرگاه مدیران ما با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به انجام امور بپردازند در عرصه‌های بین‌المللی موفق هستیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: اسکان خوب زائران، انجام پروازهای منظم که توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی صورت گرفت، برگزاری مناسک و ... نشان دهنده موفقیت مدیران دستگاه‌های مسئول در مراسم حج است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان فارس خاطرنشان کرد: زائران استان فارس نیز از ارائه خدمات اعلام رضایت کرده که نشان از تلاش تمام مدیران مسئول در این حوزه دارد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های مربوطه در این بخش به تکامل مدیریتی رسیده‌اند که باید از تلاش تمام مدیران و کارکنان این دستگاه‌ها تجلیل کرد.

ذوالانوار گفت: تلاش دست‌اندرکاران کاروان‌ها نیز قابل تقدیر است که نشان می‌دهد هرجا به خود مردم برای انجام امور اعتماد کنیم نتیجه‌ای رضایت‌بخش برای نظام مقدس اسلامی رقم می‌خورد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیریت فرزندان ملت همواره از  مهم‌ترین سرمایه‌های نظام اسلامی بوده و باید نقاط قوت و افتخار را برای مردم تشریح کنیم تا از تلاش‌های خدمتگذاران خود آگاه باشند.

وی در پایان تصریح کرد: زائران خانه خدا نیز به حق نمایندگان شایسته‌ای برای ایران اسلامی بوده که پیام بصیرت و ایمان ایرانیان را به دیگر مسلمانان منتقل می‌کنند.

مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.