پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

" جلسه هماهنگی عوامل حج تمتع استان کهگیلویه و بویر احمد "

جلسه هماهنگی عوامل حج تمتع استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور عوامل کاروان و روحانی و پزشک کاروان و مدیر حج و زیارت استان راس ساعت 17 مورخ 93/03/07 برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی حج وزیارت استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه که با هدف برنامه ریزی و هماهنگی بهتر در خصوص مسائل مختلف آموزشی بهداشتی و اجرایی برگزار شد ، مدیر حج و زیارت استان به برنامه های مفید سازمان در خصوص حج سال جاری بخصوص ثبت نام زودتر از مواعید گذشته ، طرح واریز دور مرحله هزینه سفر و معرفی به موقع عوامل و روحانی و پزشک و کاهش و یا تثبیت هزینه های سفر نسبت به سال گذشته با وجود تورمهای داخلی و کشور عربستان پرداخت و از دست اندرکاران کاروان حج سال جاری خواست که با وجود فرصت لازم برنامه ریزی دقیقی برای هر چه مفیدتر شدن جریان سفر معمول شود .

در ادامه روحانی کاروان با ذکر حدیثی در خصوص اهمیت و ارزش خدمت به زائران و ضرورت خالصانه بودن فعالیتها و اعمال برای خدا به بیان نکاتی در خصوص مسائل آموزش و جلسات آموزشی پرداخت

سپس پزشک کاروان با اعلام آمادگی کامل برای انجام معاینات پزشکی و پیگیری مسائل مربوط به واکسیناسیون و آموزشهای بهداشتی و پزشکی موارد لازم را مطرح کرد .

گفتنی است از فردا معاینات پزشکی در دو شهر یاسوج و گچساران با اطلاع رسانی قبلی به زائران شروع خواهد شد . همچنین در خصوص لباس متحدالشکل زائران و گروه قیمتی و شرایط مسکن امسال اطلاع رسانی لازم به اعضای جلسه توسط مدیر حج استان بعمل آمد .

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.