پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری اولین جلسه هماهنگی مدیران و نمایندگان زائران در سمنان

برگزاری اولین جلسه هماهنگی مدیران و نمایندگان زائران در سمنان

اولین جلسه هماهنگی مدیران و نمایندگان زائران کاروانها جهت تهیه اقلام مورد نیاز زائران حج تمتع 93 استان سمنان در تاریخ 12 / 03 /1393 در محل سالن جلسات حج و زیارت استان تشکیل گردید.

اسمعیلی مدیر حج و زیارت استان ضمن بیان علت تشکیل زود هنگام جلسات آموزشی و انتخاب نماینده زائران و محسنات طرح تامین اقلام مورد نیاز زائران به صورت متمرکز اعلام داشت: در طرح متمرکز علاوه بر مد نظر داشتن کیفیت مناسب و یکپارچه، موضوع قیمت مناسب نیز مورد نظر می باشد .

وی افزود : این موضوع به صورت کاروانی، استانی یا شهرستانی می تواند اجرا گردد که با توجه به تشخیص حاضرین در جلسه تصمیم نهایی انجام خواهد شد.

اسماعیلی شرایط و مقررات سازمان هواپیمایی را در مورد نوع پوشش زائران و جامه دان آنان را توضیح و از نمایندگان و مدیران خواست با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری (مدظله) به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ما نیز قدمی در راستای منویات معظم له برداشته و توصیه نماییم عمده خرید سوغات در داخل کشور انجام شده و قدم مثبتی را در این راه برداریم.

در ادامه تولیدکنندگان البسه، جامه دان و پتو توضیحات لازم را در خصوص نوع، جنس، دوخت و نحوه تحویل ارائه دادند و مقرر گردید حاضرین نسبت به موضوعات ارائه شده در جلسات جداگانه ای که با کاروان تشکیل خواهند داد تصمیم گیری نمایند

                                                              روابط عمومی حج و زیارت استان سمنان

برچسب ها : حج سمنان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.