پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نشست هم اندیشی مدیر حج و زیارت استان همدان با دفاتر و شرکتهای خدمات زیارتی

نشست هم اندیشی مدیر حج و زیارت استان همدان با دفاتر و شرکتهای خدمات زیارتی

(( بسمه تعالی ))

گزارش نشست هم اندیشی مدیر حج و زیارت استان همدان با دفاتر و شرکتهای خدمات زیارتی

عصر روز یکشنبه مورخ 93/03/18 جلسه هم اندیشی به ریاست مدیر حج و زیارت استان همدان ، با حضور 33 نفر از مدیران دفاتر و شرکتهای خدمات زیارتی و مدیر عامل شرکت مرکزی در محل سالن اجتماعات مدیریت حج و زیارت استان همدان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان همدان محسن ساغرچی مدیر حج و زیارت استان ضمن گرامیداشت اعیاد فرخنده شعبانیه و میلاد پر خیر و برکت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) از تمامی کسانی که در زمینه مسائل مختلف در عملیات حج و عمره و عتبات عالیات ، با دفتر حج و زیارت استان همکاری تنگاتنگ و صمیمانه داشته اند تقدیر و تشکر کرد .

مدیر حج و زیارت استان بیان داشت اینجانب بدون هیچگونه طرح و گرایشی به شخص و یا گروه خاصی و با رعایت دقیق انصاف و عدالت در همه امور آغاز به کار نموده ام و از تجربیات همه شما عزیزان بعنوان مشاور خود در کلیه امور استفاده خواهم کرد.

ساغرچی در ادامه سخنان خود ، آقای مهدی بادامی را بعنوان معاون مرکز آموزش علمی – کا ربردی حج و زیارت استان معرفی نمود و از خدمات ارزنده آقای محمد جعفر بادامی که در طول سالیان متمادی در امر آموزش تلاش های زیادی نموده اند ، تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت آقای محمد جعفر بادامی کما فی سابق در امر نظارت بر ثبت نام کاروانهای حج و عمره ، با مدیریت حج و زیارت استان همکاری خود را ادامه خواهند داد.

مدیر حج و زیارت استان در ادامه ، از تشکیل  کمیته های تخصصی در بخش های حمل و نقل ، تغذیه و تدارکات ، مسکن و امنیت در سفر خبر داد و افزود انشا الله تعالی با تشکیل این کمیته های تخصصی و استفاده از تجربیات و نظریات همه ، بتوانیم گامهای موثر و بزرگی را در جهت خدمت به زائرین اماکن مقدسه برداریم.

ساغرچی در خصوص نحوه اطلاع رسانی از ارائه خدمات زیارتی به مردم ،افزود مدیران محترم دفاتر و شرکتهای زیارتی می توانند با راه اندازی یک وبلاگ مردم شریف استان را از برنامه های زیارتی خود مطلع نمایند.

وی تکریم ارباب رجوع و رعایت انصاف و عدالت در انجام درخواست های قانونی ایشان را با رعایت اخلاق اسلامی مورد تاکید قرار داد و خوشروئی در برخورد با این عزیزان را متذکر شد و تمامی کارگزاران را به سعه صدر و خوش خلقی و نگه داشتن عزت و احترام زائرین و تکریم آنان که همانا ولی نعمتان همه ما هستند دعوت کردند.

محسن ساغرچی مدیر حج و زیارت استان در ادامه سخنان خود در خصوص آموزش عوامل خدماتی کاروانهای حج و عمره و عتبات بیان داشت ، قبل از معرفی این افراد باید آموزش  آنان را بررسی کنید و از طی نمودن کلیه مراحل آموزشی توسط فرد اطمینان حاصل نمائید.ایشان از کلیه مدیران محترم دفاتر و شرکتهای زیارتی خواستند که در زمینه معرفی افراد واجدالشرایط دقت کافی و وافی بعمل آورند و روحیه خدمت به زائرین اماکن مقدسه را در فرد معرفی شده مدنظر قراردهند و  کسانی معرفی شوند که حداکثر تلاش خود را در زمینه خدمت هر چه بیشتر به زائرین عزیز، آنچنان که در خور شان مردم شریف دارالمومنین همدان باشد از خود دریغ ننمایند.

در ادامه مقتدر مسئول حراست حج و زیارت استان با تأکید بر مطالب امنیتی و حفاظتی گفت: رعایت حجاب اسلامی توسط کارکنان دفاتر و شرکتهای زیارتی مورد تاکید است. همچنین نصب دوربین مدار بسته در دفاتر ، رعایت دقیق ساعت کار دفاتر ، راهنمائی و توجیه زائرین در محل دفتر و شرکت زیارتی ، رعایت دقیق دستورالعمل در انتخاب مدیران و معاونین کاروانها ، رعایت بخشنامه ها در خصوص نقل و انتقال اسناد حج و عمره از جمله نکاتی بود که توسط مسئول حراست حج و زیارت مطرح شد .

سپس مدیران دفاتر و شرکتهای زیارتی استان مطالب ، پیشنهادات و انتقادات خود را در زمینه های مختلف مطرح نمودند و پاسخ لازم را از مدیر حج و زیارت استان دریافت کردند.

                                                                                                                                                                     

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.