پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیر کل حوزه ریاست وروابط عمومی سازمان حج و زیارت:

نقل و انتقال فیش های حج در دفاتر اسناد رسمی بدون مجوز سازمان حج و زیارت غیرقانونی است

نقل و انتقال فیش های حج در دفاتر اسناد رسمی  بدون مجوز سازمان حج و زیارت غیرقانونی است

 مدیر کل حوزه ریاست وروابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: خرید و فروش فیش های حج تمتع و عمره بدون مجوز سازمان حج و زیارت غیر قانونی و ممنوع است.

ˈ بنیامین شکوه فرˈ مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت درباره ادعای برخی دلالان فیش های حج و عمره مبنی بر قانونی بودن نقل و انتقال این فیش ها در دفاتر اسناد رسمی افزود: از نظر سازمان حج و زیارت خرید و فروش فیش های حج و عمره فقط براساس دستورالعمل سازمان حج و زیارت قانونی خواهدبود.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت همچنین درباره نزدیکی ایام عمره مفرده و تبلیغات دلالان در قالب توزیع بروشور و تراکت گفت: موضوع خرید و فروش فیش‌های حج عمره که در نقاط مختلف شهر در قالب تراکت، آگهی‌های جراید و روزنامه‌ها مشاهده می شود، ممنوع است و سازمان حج و زیارت در قبال آن هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

مدیر کل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت تاکید کرد واگذاری یا انتقال فیش های حج و عمره طبق قانون، فقط به بستگان قانونی است که این کار هم فرایندهای خاص خود را دارد.

وی در ادامه با توجه به نزدیکی ایام عمره مفرده افزود: این روزها برخی دلالان با تبلیغات دروغین به دنبال بازار گرمی هستند که به دارندگان فیش های حج  و عمره توصیه می شود از نقل و انتقال فیش های خود بدون مجوز سازمان حج و زیارت خودداری کنند.

مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.