پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بهره گیری از تولیدات ملي گامی در مسیر تحقق حماسه اقتصادی است

بهره گیری از تولیدات ملي گامی در مسیر تحقق حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرنگار اعزامی به مکه مکرمه به نقل از سرپرست دفتر نمایندگی سازمان در عربستان،تأمین و تدارک اقلام مورد نیاز تغذیه حجاج سال 1393 از تولیدات و محصولات داخل کشور مطابق با استانداردهای ملی ایران تأمین می شود.

غلامرضا رضائي افزود : هر ساله به منظور شناسایی توانمندی های تولید کنندگان، کارخانجات، صنایع و تعاونی ها و مراکز تأمین کننده ای که قادر به تهیه یا تولید، حمل و صادرات، ترخیص و توزیع یک یا چند نوع از اقلام مورد نیاز در کشور عربستان سعودی می باشند دعوت به عمل می آید تا آمادگی خود را مبنی بر نحوه همکاری با این سازمان اعلام نمایند.

وی گفت : این مناقصه  که به منظور استفاده از ظرفیت تولیدات و محصولات داخلی شکل می گیرد ِشامل 132 قلم کالا بوده و سالی دو نوبت در موسم حج و عمره به اجرا گزارده می شود تا بتوانیم از مرغوبترین و با کیفیت ترین محصولات ایرانی با قیمتی مناسب و با رعایت صرفه و صلاح سازمان و در راه خدمت رسانی به ضیوف الرحمن در راستای تحقق حماسه اقتصادی گام برداریم.

ایشان ضمن اشاره به این مطلب که عزم مسئولين سازمان حج و زیارت همواره دراین مقوله بر این است تا بتوانیم حداکثر استفاده از محصولات داخلی و ملي را در اختیار داشته باشیم اظهار داشت: هر ساله معاون محترم توسعه مدیریت و سزمایه انسانی سازمان حج و زیارت در رأس هیأتی متشکل از کارشناسان خبره و مجرب این حوزه به عربستان اعزام می شوند تا با شرکتهای عربی متقاضی همکاری در عربستان نیز دیدار و گفتگو داشته باشند.

سرپرست دفتر نمایندگی سازمان در عربستان تصریح کرد : اقلامی مانند سبزیجات – زعفران- زرشک –لپه ایرانی درجه یک -  دارچین و ... را که می توان نوع مرغوب آن را از شرکتهای داخلی تهیه کرد قبل از آغاز حج با رعایت قوانین صادارت و واردات کالا از ایران به عربستان انتقال داده و در انبارهای مرکزی و مكانيزه جهت استفاده در موسم حج بصورت متمرکز نگهداری خواهد شد.


امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.