پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جشن میلاد اشبه مردم به رسول الله در مکه مکرمه

جشن میلاد اشبه مردم به رسول الله در مکه مکرمه
خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ازبرگزاری جشن میلاد با شکوه حضرت علي اكبر(ع)درشبانگاه دوشنبه و با شرکت پرشکوه زايرین ايراني در هتل دارهادي مكه مكرمه خبر داد .


در اين مراسم كه به همت بعثه مقام معظم رهبري برگزار شده بود حجه الاسلام و المسلمين كشكولي از روحانيون معزز اعزامي به مكه مكرمه دراين مراسم در سخناني ضمن تبريك فرارسيدن اعياد شعبانيه بويژه ولادت حضرت علي اكبر (ع) و روزجوان ، از آن حضرت به عنوان بهترين الگو و اسوه براي نسل جوان كشور نام برد.
وی افزود :درباره وجود منور و نورانی حضرت علی اکبر(علیه السلام) سخن بسیار است اما زیباترین توصیف را امام حسین (علیه السلام) درباره ایشان داشتند که فرمودند اشبه ترین مردم به رسول الله ایشان است از نظر ساختار جسمانی، جسم ایشان شبیه ترین جسم به رسول اکرم(صل الله علیه و آله و سلم) بود.

در پايان اين مراسم آیین مولودی خوانی توسط رمضان پور از مادحین برجسته بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد که مورد استقبال زایرین حاضر قرار گرفت .


عمره گزاران ايراني دراين مراسم براي خوشبختی جوانان و رفع مشکلات ایشان و همچنین تعجيل در فرج امام زمان (عج) و سربلندي ايران اسلامي دست به دعا برداشتند.


امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.