پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

افتتاحيه دوره بازآموزي عوامل حج 93 خوزستان

افتتاحيه دوره بازآموزي عوامل حج 93 خوزستان

به گزارش روابط عمومي سازمان حج و زيارت خوزستان، دوره بازآموزي مديران ، معاونين و عوامل حج تمتع 93 در روز دوشنبه مورخ 19/3/93 ساعت 15 آغاز شد.

در افتتاحيه اين دوره ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت خوزستان ضمن ارائه آماري از عملكرد سال گذشته در حج تمتع و عمره خوزستان به موضوع احداث هتل در شلمچه و زائرسرادر چذابه اشاره و گفت : زميني به وسعت 4000 متر در كيانشهر اهواز جهت احداث مجموعه فرهنگي حج و زيارت در مركز استان تدارك ديده شده است.

حويزاوي افزود : خلاقيت و نوآوري و مديريت بحران توسط مديران سرلوحه كار قرار گيرد و مديران محترم بايد با تدبير و مديريت به كارهاي خلاقانه و ابتكار بپردازند. شرايط و سختي هاي سفر باعث نشود تا زائر حلاوت سفر را احساس نكند مديران و عوامل كاروان بايد با مديريت خوب و روي خوش سفر خوش و معنوي را براي زائران فراهم سازند. با توجه به شرايط سياسي منطقه، حج و زيارت تلاش زيادي را براي ايجاد آرامش زائران در سفرهاي زيارتي مي كند.

حويزاوي در ادامه ضمن اشاره به موضوع جمع آوري كليه هزينه هاي ساك ، لباس متحدالشكل و پتوي حجاج گفت طرح خيرين حسيني جهت ساماندهي اربعين حسيني در دستور كار است. خيريني كه حاضر به كمك به اين طرح هستند شناسايي و به سازمان حج معرفي شوند.

مدير حج و زيارت خوزستان در پايان از حاضرين خواست تا خلاقيت فردي را بروي كاغذ آورده و گزارش دهند تا بتوان با تشريك خلاقيتهاي آنها حجاج خدمات بيشتري ارائه داد. وی افزود آماده دريافت پيشنهادات و انتقادات عزيزان در تمامي زمينه ها هستيم. البته سعي شود همزمان با انتقاد پيشنهادي نيز جهت آن مورد داده شود.

در ادامه جلسه عبدالامام حويزاوي مسئول آموزش حج و زيارت خوزستان نیز به تشريح دوره هاي آموزشي پرداخت و نحوه آموزش، منابع آموزشي ، كارهاي جمعي و آزمون دوره هاي آموزشي و بازآموزي را تشريح كرد.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.