پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی:

ایرنا ظرفیت بزرگ اطلاع رسانی در کشور است+عکس

ایرنا ظرفیت بزرگ اطلاع رسانی در کشور است+عکس
رییس سازمان حج و زیارت در بازدید از ایرنا ضمن تقدیر از تلاش های صادقانه خبرگزاری جمهوری اسلامی در امر اطلاع رسانی در حوزه حج و زیارت گفت: ایرنا به عنوان ظرفیتی بزرگ در عرصه اطلاع رسانی کشور به شمار می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، ˈسعید اوحدیˈ در دیدار با محمد خدادی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی و برخی مسئولان این سازمان خبری در خصوص مسایل مورد علاقه دو طرف گفت و گو و تبادل نظر کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت خبرگزاری جمهوری اسلامی را یک مجموعه امانتدار توصیف کرد و افزود: ایرنا بستری مناسب برای اطلاع رسانی است و می تواند در حوزه آموزش نیز نقش اساسی داشته باشد.

وی تصریح کرد، اهمیت موضوع اطلاع رسانی و خبر بسیار بالا است و می توان گفت که مجموعه ایرنا به عنوان یک مجموعه امانتدار به خوبی رسالت خود را در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم انجام می دهد.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه باید درایت، پختگی، تخصص و جامعیت در تولید اخبار به خوبی لحاظ شود، گفت: اگر این مسایل رعایت نشود، خبر که رشد و بالندگی را در کشور موجب شود، می تواند آسیب های جدی نیز به جامعه وارد سازد.

اوحدی با بیان اینکه مجموعه خبرگزاری ایرنا رسالت خطیری برعهده دارد، افزود: طی مدت 10 ماه فعالیت دولت «تدبیر و امید»، ارتباط ایرنا با مجموعه سازمان حج و زیارت بسیار مناسب بوده و در این ارتباط نقش بسیار ویژه ای داشته است.

وی همچنین با بیان اینکه اهمیت اطلاع رسانی به حدی است که خداوند در قرآن کریم به قلم سوگند خورده است، ادامه داد: مجموعه ایرنا نیز با توجه به رسالت بزرگی که برعهده دارد، آرامش را به جامعه هدیه می کند.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: به عنوان نمونه در بحث بیماری کرونا در عربستان ایرنا رسالت خود را به نحو شایسته ای انجام دهد و موجب شد آرامش در میان زائران حج برقرار شود و آنان بدون هیچ مشکلی به انجام سفرهای زیارتی خود در مکه مکرمه و مدینه منوره بپردازند.

مهندس اوحدی و هیات همراه در بازدید از بخش های مختلف ایرنا از جمله اتاق خبر و گروه اخبار صوتی و تصویری در جریان روند تهیه و تولید اخبار و گزارش های خبری و تصویری و انتشار آنها بر روی خروجی های مختلف این سازمان قرار گرفتند.





سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.