پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

از زائران انصرافی عتبات این ایام ، خسارت دریافت نمی شود

از زائران انصرافی عتبات  این ایام ، خسارت دریافت نمی شود
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: علی رغم وجود امنیت در شهرهای نجف و کربلا از زائران انصرافی عتبات این ایام خسارت دریافت نمی شود.

'محسن نظافتی' در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به تماس های مکرر زائران با سازمان و ادارات حج و زیارت استان ها در خصوص سفر به عتبات در این ایام، طی بخشنامه ای که روز گذشته(93/03/21) به ادارات حج و زیارت استان ها و دفاتر مرکزی کارگزاران سراسر کشور ارسال شده است، علی رغم وجود امنیت کافی در شهرهای نجف و کربلا، زائرانی که در این ایام عازم عتبات هستند، در صورت نگرانی می توانند از سفر خود انصراف دهند و خسارتی از آنان دریافت نمی شود.

وی افزود: از آنجایی که تأمین سلامت و امنیت زائران گرامی اولویت اول سازمان حج و زیارت است، بر اساس این بخشنامه زائرانی که در کاروان های عتبات ثبت نام کرده اند و آماده عزیمت به عتبات عالیات باشند،علی رغم وجود امنیت در شهرهای نجف و کربلا، در صورت نگرانی می توانند از سفر به عتبات در این ایام انصراف دهند و هزینه ای بابت خسارت از آنان دریافت نخواهد شد و نوبت آنان برای اعزام در آینده محفوظ خواهد بود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تأکید کرد: بخشنامه اخیر مبنی بر عدم دریافت خسارت از زائران انصرافی، فقط تا پایان این دوره از اعزام های عتبات که تا 31 خرداد ماه ادامه خواهد داشت، اجرایی خواهد بود.

بر اساس تمهیدات اندیشیده شده از سوی سازمان حج و زیارت در راستای تأمین امنیت و سلامت بیشتر زائران ایرانی عتبات عالیات، تا اطلاع ثانوی کلیه پروازهای عتبات به فرودگاه نجف انتقال یافت و زیارت کاظمین از برنامه سفر عتبات حذف گردید و زائران 4 شب در کربلا و 3شب در نجف اقامت خواهند داشت.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.