پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری جشن نیمه شعبان در حج و زیارت استان قزوین

برگزاری جشن نیمه شعبان در حج و زیارت استان قزوین

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین به مناسبت شب نیمه شعبان، حج و زیارت استان قزوین از ساعت 17:30 الی 19:30 مورخ 93/3/22 جشنی را با حضور جمعی از کارگزاران، مدیران عامل دفاتر زیارتی و تنی چند از مسئولین استان در سالن آمفی تئاتر حج و زیارت برگزار کرد.
سپس غلامی از مداحان برجسته استان به مداحی و مولودی خوانی در خصوص امام زمان(عج) پرداختند.
در این جلسه کلانتری مدیر حج و زیارت با تبریک این روز خجسته به بیان فضائل امام زمان (عج) پرداخته و گفت: ما باید با اخلاق و رفتار خود از پیروان راستین آن امام که چراغ راه هدایت است باشیم.وی با بیان این مطلب که در این ماه عزیز سه پروژه مهم، پرده برداری از سرود شکوه حج، کتاب عتبات در یک نگاه و تاسیس موسسه خیریه طاها که توسط خیرین و کارگزاران حج و زیارت اداره می گردد توضیح داد
حجت الاسلام و المسلمین براری از اساتید دانشگاه از دیگر سخنرانان این مراسم بودند که به بیان ویژگیهای منتظرین آن امام و وظایف آنها پرداخت وگفت: شیعه که با 4 مولفه مهدویت، عاشورا، بعثت و غدیر زنده است .
تقدیر از عوامل سرود فاخر (شکوه حج) و پرده برداری از آن نیز در پایان مراسم صورت گرفت. این سرود حاصل زحمت 30 نفر و با پیشنهاد حج و زیارت استان و همکاری شرکت مرکزی استان صورت گرفته است. این سرود که برای اولین بار در سطح کشور تولید شده است به همراه احکام و مناسک حج و عمره و آدرس دفاتر زیارتی استان قزوین در قالب لوح فشرده ای بین زائرین توزیع می گردد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.