پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اولین جلسه مدیران مجموعه و کاروانهای حج 93 استان آذربایجان شرقی برگزار شد.+تصویر

اولین جلسه مدیران مجموعه و کاروانهای حج 93 استان آذربایجان شرقی برگزار شد.+تصویر
اولین جلسه مدیران مجموعه و کاروانهای حج تمتع سال 1393 استان آذربایجان شرقی با حضور حجت الاسلام والمسلین رسول مشهوری – مدیر حج و زیارت استان برگزار شد.

اولین جلسه مدیران مجموعه و کاروانهای حج تمتع سال 1393 استان آذربایجان شرقی با حضور حجت الاسلام والمسلین رسول مشهوری مدیر حج و زیارت استان روز چهارشنبه مورخ 93.3.21 برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیران کاروانهای حج تمتع و مدیران مجموعه حج سال 1393 در آستانه ولادت با برکت امام زمان(عج) تشکیل گردید، مدیر حج و زیارت استان آخرین وضعیت ثبت نام و معاینات پزشکی و اقدامات انجام گرفته در خصوص حج امسال استان را تشریح و ضمن معرفی مدیران مجموعه استان، از مدیران کاروانهای حج 93 استان خواست با نهایت دقت و تلاش در اجرای دستورالعمل های سازمان حج و زیارت اقدام نموده و به عزت و رفاه و رضایت زائرین بیت ا.. الحرام بیندیشند.

سپس مدیران کاروانهای حج و مدیران مجموعه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند و مقرر گردید دو هفته بعد جهت پیگیری مصوبات، دوباره جلسه ای برگزار گردد.

شایان ذکر است امسال 2565 زائر در قالب 19 کاروان از حج و زیارت استان آذربایجان شرقی که همگی مدینه بعد هستند، اعزام خواهند شد و  و با پروازهای ایران ایر اعزام خواهند شد.


امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.