پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حجت الاسلام دکترسیداحمدموسوی مشاور رئیس جمهور و رییس سازمان حج و زیارت

حجاج بیت الله الحرام در حج تمتع امسال با مشکلات کمتری روبرو شدند

حجاج بیت الله الحرام در حج تمتع امسال با مشکلات کمتری روبرو شدند

حجت الاسلام دکترسیداحمدموسوی مشاور رئیس جمهور و رییس سازمان حج و زیارت گفت: مسائل و مشکلات زائران ایرانی در سفر معنوی حج تمتع امسال نسبت به سال های گذشته کاهش قابل توجهی داشت.
حجت الاسلام دکترسیداحمدموسوی مشاور رئیس جمهور و رییس سازمان حج و زیارت روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم حج و زیارت استان ایلام اظهار کرد: زائران در این سفر معنوی همه ساله با مشکلات فراوانی مواجه می شدند که مهمترین آن ها تاخیر چند ساعته در انجام پروازها بود که این امر باعث گلایه و بروز مشکلاتی می شد.

وی ادامه داد: با اقدام ها و برنامه ریزی های لازم، مشکل تاخیر در انجام پروازهای حج تمتع، امسال به کمترین زمان ممکن و زیر10دقیقه کاهش یافت.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان این که امسال نزدیک به 75 هزار ایرانی به حج تمتع اعزام شدند، اضافه کرد: این در حالی است که هر ساله پروازهای حجاج بیت الله الحرام با تاخیر بسیار و در برخی موارد نزدیک به یک شبانه روز انجام می شد.

موسوی بیان کرد: تمهیدهای لازم برای پروازهای رفت و برگشت حجاج ایرانی در زمان مقرر انجام و خوشبختانه یکی از مهمترین مشکلات زائران بیت الله الحرام رفع شد.

وی یادآور شد: افزون بر این، تمام پروازهای حجاج ایرانی امسال برای نخستین بار توسط شرکت های هواپیمایی ایرانی انجام گرفت.

رییس سازمان حج و زیارت مهمترین اولویت این سازمان را رفع مشکلات زائران در سفرهای حج تمتع، عمره و عتبات عالیات عراق عنوان کرد.

مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.